Calculator Operator - Retrograde

die hakt shining! yeah! volop.... maffe gevoel; ik ben niet thuis in dit genre, ken het wel natuurlik, het klinkt ook heel herkenbaar, maar heeft tegelijkertijd randjes, en meer die het wat het midden (het gemiddelde) van het genre lijken te trekken, hoe je dat doet? niet de gehele track, maar veel delen in de track hebben dat.
 
haha vet! Mooie combi van ouwe hardcore, beetje happy en idd die meebewegende kickdrum. Kan zo op een moderne rave the city of powerhouse :halleluja
 
Ja man. Retrograde indeed.. pre-tondeuse hardcore.. lekker.

Goeie "ProTracker-sound", met een strakke mix.

Hit the spot.
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben wel blij met de reacties moet ik zeggen, eigenlijk niet verwacht. Dit is echt het eerste hardcore-plaatje dat ik ooit heb gemaakt. Zoals gezegd, ik zit meestal meer in de '80s hoek met hardware-synths, meeste analoog. Een track zoals deze was voor mij echt een stuk anders dan normaal. Ik luister het wel veel, oude rave, hardcore en happy hardcore, maar dan nog. Het daarna ook zelf uitvoeren is wel echt even wat anders...
 
Echt niet mijn ding maar ik vind 'm toch lekker door dat positive synth melodietje als tegenhanger van het hakken de track een leuke happy vibe geeft, goed gedaan!
 
Ik heb dan wel een kale kop, maar ik kan weinig met dit genre. En toch moet ik zeggen dat ik er met veel plezier naar geluisterd heb, beukt lekker door. Enig commentaar dat ik heb is dat ik de sample met de stem iets beter zou willen horen, zit nu wat verder weg in de mix.
 
Toffe old skool hardcore track. Niet helemaal dertien in een dozijn hardcore, wel positieve energie, goeie vocal ook.
 
fuk yeah, deze is niet te plat, beukt prima, zo lust ik ze ook wel op n feestje. De lijn is soms dun tussen goed en plat.
in gedachte hoor ik hier zo al een retro knaller in gemixed worden waar de titel me van ontglipt maar hij is bikkelhard agressief. :D
 
Back
Top