e-Gloomy-nations - You Know What You Have To Do

Da's een lekkere Jan, goeie acid lijntjes en ik vind ook de vocals erg tof in deze track.
Toch heb je het arrangement vrij rustig gehouden want ik ken ook tracks van je die bol staan van allerlei sounds.
Maar deze track heeft dat niet nodig, er zit genoeg power in, topwerk!
 
@peterdh Goeie en leuke feedback, dank je wel Peter.
Bij jou vraag ik me altijd af of je zo'n muzikant bent, die goed is, maar waar niet zo veel van wordt uitgebracht. Of sta je met regelmaat in de hitlijsten?
 
Bij jou vraag ik me altijd af of je zo'n muzikant bent, die goed is, maar waar niet zo veel van wordt uitgebracht. Of sta je met regelmaat in de hitlijsten?
Het mensDOM is nog niet klaar voor mijn muziek, heb ik de indruk. Maar mijn droom is gedraaid te worden op een dikke vette fuif :) Kan iemand me daarbij helpen. Dank je wel @peterdh
 
Da's een lekkere Jan, goeie acid lijntjes en ik vind ook de vocals erg tof in deze track.
Toch heb je het arrangement vrij rustig gehouden want ik ken ook tracks van je die bol staan van allerlei sounds.
Maar deze track heeft dat niet nodig, er zit genoeg power in, topwerk!
@krautrock1958 Hey dat doet ferm deugd om te lezen, dank je wel van harte camaraad!
 
Zo, die is lekker zeg! Zit knap in elkaar, heerlijke knorrende synth. Vocal past er goed bij, top track! :halleluja
 
Zo, die is lekker zeg! Zit knap in elkaar, heerlijke knorrende synth. Vocal past er goed bij, top track! :halleluja
waauw @SmartBits dit is zo fijn om te lezen, jullie zijn allemaal toppers. Amai, ik ben benieuwd wat de uitslag gaat zijn, ik hoop op een plaatsje in de top 10 ipv 23 ;)
 
IK BEN ROND!

Om 04h00 vanmorgen begonnen en om 23h00 heb ik alle nummers van voor tot achter beluisterd.

Wie doet me dat na :)
ik ben rond 17u begonnen, ff gegeten en zit op 54 nummrs, het is 22u10 dus ik kom richting einde...
Dit is een heel verdraaglijk nummer van je, ik denk een beetje aan Moby met die vocals. Ik lust m wel
Die extra balls achtige vocals(?) op t einde mocht wat meer hehe
 
Eén van de best klinkende inzendingen dit jaar, no doubt. Knap hoor, er zit van alles in. Ik hoor 80-ies, Yellow, Hybrid, Tiesto, Acid....Knap. Ben niet zo gecharmeerd van de keuze van de voicesamples, maar dat is smaak...
 
Ik ben mss wat laat in mijn reviews... maar ik vind deze track wel de max.
Zeer rijk aan verschillende classic & less classic dance timbres, maar ook een beetje anders dan anders. En de mix is ook goed.

Ik kan het niet goed omschrijven, maar het is wel een heel goeike. En het maakt me happy.
 
Ik ben mss wat laat in mijn reviews... maar ik vind deze track wel de max.
Zeer rijk aan verschillende classic & less classic dance timbres, maar ook een beetje anders dan anders. En de mix is ook goed.

Ik kan het niet goed omschrijven, maar het is wel een heel goeike. En het maakt me happy.
Hey Oli, thnx man.. Het is erom aan het spannen, maar ik ben natuurlijk nu al..tevreden :)
 
Hey Oli, thnx man.. Het is erom aan het spannen, maar ik ben natuurlijk nu al..tevreden :)
... ik was deze contest wat uit het oog verloren helaas ...
Ik heb het de laatste weken druk gehad met vooral non-muziek related stuff.
 
... ik was deze contest wat uit het oog verloren helaas ...
Ik heb het de laatste weken druk gehad met vooral non-muziek related stuff.
Ik ook man, dank je wel..

Het ziet er goed uit, ik ben al sowieso heel erg blij :)
 
Back
Top