e-Gloomy-nations - You Know What You Have To Do

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
De statistieken van Soundcloud bewijzen dat dit de meest beluisterde plaat is van het afgelopen jaar.
577 x beluisterd.
Eens kijken of dat invloed heeft op de uitslag van de contest.
Veel luisterplezier!

 
Dikke mix, zeker als de drums erbij komen. Vocal past er ook goed bij. Fijn trackje.
 
@NorthernLightX Dank je wel man, doet deugd te lezen. Maar springt ie er niet eens beetje uit? 't Is zowat de enige EDM track die ik vandaag heb gehoord, en ik ben al, met tussenpauzes, bezig met feedbacken sinds 4h vannacht.

Als jullie zich afvragen waarom ik iedereen een stem geef:

* Ten eerste: jullie zijn gewoon allemaal supergoed
* ten tweede: jullie verdienen het allemaal om te winnen
* ten derde: Gloomy creeërt géén verliezers
 
Je staat op mijn stem-shortlist. Daar staan nu 10 tracks op en ik heb de S net gehad (ben bij de A begonnen). Dus ja, ik vind deze track van jou zeker bij de toppers horen dit jaar.
 
Je staat op mijn stem-shortlist. Daar staan nu 10 tracks op en ik heb de S net gehad (ben bij de A begonnen). Dus ja, ik vind deze track van jou zeker bij de toppers horen dit jaar.
@NorthernLightX Fantastisch kerel, mijn pronostiek is eindigen als 23ste :) Dank.
 
De drums zijn hier de koning. En +1 voor creatief gebruik van de acid synth. Voor mij wordt deze track vanaf 2:10 echt heel interessant.
@P-Nutz Dit is heel erg mooie feedback, ja; de tweede helft wordt pas goed :) Heel goed vind ik. Dank je wel.
 
Krijg het gevoel van een moderne versie van "I feel love", zeker in het eerste deel. Daarna gaat het (gelukkig?) een andere kant op, die niet verkeerd is. Wel druk, maar toch niet storend en dat is knap!
 
Krijg het gevoel van een moderne versie van "I feel love", zeker in het eerste deel. Daarna gaat het (gelukkig?) een andere kant op, die niet verkeerd is. Wel druk, maar toch niet storend en dat is knap!
@bijlevel dank je wel man "I feel love" woohoo, wat een mooi compliment. Druk maar knap hé, lol :)
 
Back
Top