e-Gloomy-nations - You Know What You Have To Do

Wauw de eerste track die er voor mij echt uit springt. Lekker creatief en afwisselend, hou ik van!
Qua mixing klopt het ook allemaal, knap hoor!
@seyor slik, slik, slik. Wat een wondermooie feedback, dank je wel man!
 
Volgens mij had ik deze nog niet gehoord. Leuke gloomy acid rave track met fijne vocal samples!
@jando oh, hoe lief, dank je wel vriend.
 
Die staccato 303 is echt fantastisch, vond ik al eerder en nu wederom
De rest ook, lekker anders en het bruist van de energie!
 
Die staccato 303 is echt fantastisch, vond ik al eerder en nu wederom
De rest ook, lekker anders en het bruist van de energie!
@tragmadat jij doet me bruisen van energie, wat een mooie feedback, dank je wel man.
 
Heerlijke track, boeit continu, lekker druk maar nergens te, en eigenzinnig zat :okdan:
Feestje!
@NicoNoise Waauw, wondermooie feedback; ja, was het maar feestje ;) Dank je wel makker.
 
Daar issie eindelijk (ik ben netjes bij de K begonnen met luisteren). Weer een heftige gloomer track, er gebeurd enorm veel, maar alles krijgt wel de ruimte. En een erg lekkere 90s feel :okdan:. De dubstep wobble aan het eind had er van mij uit gemogen; 90s breakbeat, acid, rave en newbeat was al een top combi ;)
 
Daar issie eindelijk (ik ben netjes bij de K begonnen met luisteren). Weer een heftige gloomer track, er gebeurd enorm veel, maar alles krijgt wel de ruimte. En een erg lekkere 90s feel :okdan:. De dubstep wobble aan het eind had er van mij uit gemogen; 90s breakbeat, acid, rave en newbeat was al een top combi ;)
@kobuz Eerlijk gezegd? Ik vind die dubstep nog het beste stuk van allemaal, kwestie van smaak zeker. Voor de rest: dank je wel van harte, mooie feedback.
 
Da's eens een keer wat ander gebruik van een 303 dan de standaard acid-lijntjes. Ik vind 'm dikke prima, geen idee waar ik percies naar luister maar dat boeit me bij deze track niet veel, klinkt gewoon lekker!
@Calculator Operator Hey, leuk je te leren kennen. Ja, die 303-lijn was eerder toevallig onstaan, en ik zeg: waarom niet. Track klinkt lekker, is heel mooi gezegd, dank je wel. :)
 
Nice ... very nice... zeker de overgang op 1.00 minuut is erg lekker. knap gedaan
@KaeD , fijn van je, ben erg blij dat je'm zo goed vindt. Dank je wel.
 
Ha Jan!

Toffe track, helemaal jouw stijl, en een prima productie! De reacties liegen er niet om en da's welverdiend, harde werker. De energie spat ervan af en het is totally Gloom.

Vind de mix wel een beetje erg nat. Je was niet zuinig met de reverb, haha.. Dat hoort natuurlijk bij je stijl en is lekker - maar op z'n minst de kick droog houden komt je beat ten goede (next time).. Hey maar die zang liep gewoon lekker in de maat eh ;) niice!

Fijn 2023 toegewenst kerel. Rock on
 
Laatst gewijzigd:
Hey @stoter , dank je wel vriend voor deze mooie woorden. Maar weet je, ik zet altijd een tikkeltje reverb op de master. Nu moet ik proberen uit te vogelen hoe ik de reverb van de kick alleen verwijder. Maar dat is voor een volgende keer, thnx again ;) Gloomy

PS Fijn en productief 2023 maat.
 
Maar weet je, ik zet altijd een tikkeltje reverb op de master. Nu moet ik proberen uit te vogelen hoe ik de reverb van de kick alleen verwijder. Maar dat is voor een volgende keer

Ah, gotcha. Voor de glue. Dat is niet ongebruikelijk, inderdaad. Dan zou ik die gewoon wat droger (en misschien korter) zetten, sweetspot opzoeken tussen "hoorbaar" en "merkbaar" (als je de bypass aan- en uitzet). En dan nóg heel ietsje terug, richting "merkbaar".

De "creatieve reverbs" (die voor het "yeah-gevoel") kan je misschien beter toepassen op de sporen (of groepen van sporen) binnen het project zelf. Dan heb je wat meer controle. En scheelt je uitvogelen, kan je je workflow (makkelijker) aanhouden.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top