Gloomy - Antrata (Full ALbum - Free Downloads)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België
Jan Gloomy has released a new album called "Antrata" Initiates will understand what this is all about. The rest don't know anything yet. A big thank you to the members of Synthforum.nl, the Image-Line Forum and the Nationaal Fruityloops forum.

You can listen to the 10 tracks on Soundcloud 'free download in lower quality':



You can download them separately in high quality @


Or you can listen to it quietly on Youtube:



Have fun listening.

You can contact me via gloomer@mail.be

_____________________

Jan Gloomy heeft een nieuw album uitgebracht, genaamd "Antrata" Ingewijden zullen begrijpen waarover dit allemaal gaat. De rest weet voorlopig nog niets. Super bedankt aan de leden van Synthforum.nl, the Image-Line Forum and het Nationaal Fruityloops forum.

Jullie kunnen de 10 tracks beluisteren op Soundcloud 'gratis download in lagere kwaliteit':



Jullie kunnen hen afzonderlijk downloaden in hoge kwaliteit @


Of jullie kunnen hem rustig beluisteren op Youtube:



Veel luisterplezier.

Jullie kunnen me contacteren via gloomer@mail.be

_________________________

Jan Gloomy hat ein neues Album namens „Antrata“ herausgebracht. Eingeweihte werden verstehen, worum es geht. Der Rest weiß noch nichts. Ein großes Dankeschön an die Mitglieder von Synthforum.nl, dem Image-Line-Forum und dem Nationaal Fruityloops-Forum.

Die 10 Tracks könnt ihr euch auf Soundcloud 'gratis Download in geringerer Qualität' anhören:



Sie können sie separat in hoher Qualität herunterladen @


Oder Sie hören es sich in Ruhe auf Youtube an:

Gloomy - Antrata (Full Album)

Viel Spaß beim Zuhören.

Sie können mich über gloomer@mail.be kontaktieren

_________________________

Jan Gloomy a sorti un nouvel album intitulé "Antrata" Les initiés comprendront de quoi il s'agit. Les autres ne savent encore rien. Un grand merci aux membres de Synthforum.nl, du Forum Image-Line et du forum Nationaal Fruityloops.

Vous pouvez écouter les 10 titres sur Soundcloud 'téléchargement gratuit en qualité inférieure' :

Gloomy - Antrata (Full Album)

Vous pouvez les télécharger séparément en haute qualité @


Ou vous pouvez l'écouter tranquillement sur Youtube :

Gloomy - Antrata (Full Album)

Amusez-vous à écouter.

Vous pouvez me contacter via gloomer@mail.be
 
Mooie tracks hoor:okdan:
Idd lekker variërend.
Er zit heel wat stijlen in verweven.
Goed gedaan.
smiley 2.jpg
 
Van harte, Jan! Mag je trots op zijn :okdan:

Wel af en toe wat (opvallende) volume-verschillen tussen de tracks, misschien een goeie voor je volgende album, om in de gaten te houden.
 
Hey @stoter ik ben je vergeten bedanken, dus bij deze: van harte bedankt. Ja, ik heb een wav-normalizer, maar om één of andere reden werkt ie niet meer. Ik zal op zoek moeten gaan naar een nieuwe. Dank, vriend, hou je goed. :)
 
Back
Top