Gratis: extra content / samples Computer Music

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.661
Locatie
Zwolle
Bij het tijdschrift Computer Music kun je extra content downloaden, zoals samples en gratis VST's. Dat was altijd omslachtig met inloggen, maar van de week zag ik dat ze de beperkingen hebben verwijderd. Iedereen kan dus gratis downloaden op:


Lang niet alles is goed, maar met name bij de sample packs zitten goede dingen. En anders gooi je gewoon weg wat je niet aanspreekt. Gratis is gratis 👍
 
En hier over de eerste Future Music Cd + Download link
Duizenden (rave, jungle,..) nummers zijn er toen gemaakt met samples van deze cd
A-o-a-o-wa-wah, wie heeft dat nu weer gebruikt?
 
En hier over de eerste Future Music Cd + Download link
Duizenden (rave, jungle,..) nummers zijn er toen gemaakt met samples van deze cd
A-o-a-o-wa-wah, wie heeft dat nu weer gebruikt?
Bedoel je Enigma met Return to Innocense?
 
En hier over de eerste Future Music Cd + Download link
Duizenden (rave, jungle,..) nummers zijn er toen gemaakt met samples van deze cd
A-o-a-o-wa-wah, wie heeft dat nu weer gebruikt?
Hoe cool, dat brengt nog eens herinneringen op.
 
Die sample packs zijn wel altijd goed om lekker in te snuisteren en je vind altijd wat.
Die free vst synth's heb ik nooit goed gevonden, voor mij zijn dat oplossynth's.

Voor degene die op zoek zijn naar steengoede samples, pianobook van spitfire
www.pianobook.co.uk
 
Cool, ik vond met name Future Music pre-2000 enorm inspirerend.. heb die (dikke) tijdschriften echt verslonden. Zou die graag nog eens terugvinden
 
Heel interessant!! Er moet bij het juli 2007 nummer een gratis versie van SynthMaker als gift bij ComputerMusic verschenen zijn. Zit die er ook bij?
 
Ik kocht vroeger altijd Future Music en had er een hele verzameling van. Vond het altijd heel inspirerend. Tijdens verhuizing zijn de tijdschriften ze allemaal de vuilnisbak in gegaan. De CD's moet ik nog ergens liggen als het goed is. Leuk idee om ze nog eens te beluisteren. Stonden ook altijd wel samples op van instrumenten, maar daar heb ik inmiddels al meer dan genoeg van. Alhoewel....
 
Ik kocht vroeger altijd Future Music en had er een hele verzameling van.

Ik vond net een Future Music CD uit 1998 terug, met Josh Wink op het hoesje. Daar staat een nummer van me op die ik had gemaakt met alleen een Yamaha CS1x. Dat is straks 25 jaar geleden, help?!?!? 😁
 
Ik had vroeger ook een aantal uitgaves van FM. Tegenwoordig zie ik ze niet meer liggen in de kiosk
 
Wat zijn zinnige plaatsen om oude Computer Music Magazine DVD's te scoren? Wat ik zoek staat niet op FileSilo. :(
 
Back
Top