Wat te doen als je geen inspiratie hebt...

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.807
Locatie
Velserbroek
Dan probeer je gewoon een oude hit van Avicii na te maken. :D Bromance vond ik destijds helemaal geweldig, total guilty pleasure.

Bij deze door mij in een nieuw jasje gestoken. Dit is het resultaat van een middagje klooien dus het is alleen de break en een stuk climax. De rest van de remix maak ik er een andere keer bij. Maar vond 'm al goed gelukt dus wilde jullie 'm niet onthouden.

 
Masturberen helpt!
 
Knap gemaakt.. ik vind dit ook een tof nummer, komt door dat housepianotje...
Voor de rest vind ik z'n tracks niet veel aan. Sky Radio housemuziek...
 
Best ok maar ik vind het altijd jammer als mensen maar half werk posten.
 
Ken het origineel niet maar dit klinkt goed.
Kan je niet nog zo iets maken maar dan je eigen compositie?

Overigens als ik vast zit met muziek maken ga ik altijd in dit boek lezen:

..ben ik zo weer aan het produceren
 
Inmiddels de track afgemaakt en gemixt. Intro en outtro zijn bewust wat kaal gelaten, die zijn in dit geval alleen aanmwezig om de plaat in te kunnen mixen.

Feedback op de mix is inmiddels ook welkom. :okdan:
 
Dan probeer je gewoon een oude hit van Avicii na te maken. :D Bromance vond ik destijds helemaal geweldig, total guilty pleasure.

Bij deze door mij in een nieuw jasje gestoken. Dit is het resultaat van een middagje klooien dus het is alleen de break en een stuk climax. De rest van de remix maak ik er een andere keer bij. Maar vond 'm al goed gelukt dus wilde jullie 'm niet onthouden.


Nice! Is altijd een leuke oefening om een andere track na te maken. En destijds durfde ik het ook niet toe te geven natuurlijk, maar vind veel van zijn nummers erg leuk gedaan.
 
En destijds durfde ik het ook niet toe te geven natuurlijk, maar vind veel van zijn nummers erg leuk gedaan.
Ik ben gewoon hardcore fan 😁 Vind dat Avicii echt geweldige nummers heeft gemaakt. Heb zijn biografie ook gelezen, een aanrader. Wat zat die gast met zichzelf in de knoop zeg.
 
Mooie Avicii cover hoor...
Alles klopt...
Verder no comment...
top.png
 
Back
Top