Come With Me

Ik denk dat je aardig in de buurt van Deephouse komt met het tempo en de dromerigheid.

Die "wobble" sound (ik heb er geen betere omschrijving voor) lijkt at out of tune met de rest. Verder leuke track hoor.
 
Ik denk dat je aardig in de buurt van Deephouse komt met het tempo en de dromerigheid.

Die "wobble" sound (ik heb er geen betere omschrijving voor) lijkt at out of tune met de rest. Verder leuke track hoor.
Hey, thnx, ja daar zat ik zelf ook aan te denken, maar wist niet zeker of die het predicaat van Deep House wel echt verdiende :P.

Die wobble is een vervormde vocal (die ik verderop ook zonder effect gebruik), op zich is die zelf in tune, maar wellicht door de vervorming niet meer. Ik ga er nog ff naar luisteren of die beter kan.
 
Ik stem voor dreamhouse. Ik vind de wobble sound er wel in passen, maar hij klinkt nogal luid af en toe, ik zou hem enkel wat automaten. Maar het geheel klinkt echt mooi gebalanceerd en mooi gelaagd. Ik zou enkel die 808 clave eruit halen, die klinkt wat gedateerd.
 
Ik stem voor dreamhouse. Ik vind de wobble sound er wel in passen, maar hij klinkt nogal luid af en toe, ik zou hem enkel wat automaten. Maar het geheel klinkt echt mooi gebalanceerd en mooi gelaagd. Ik zou enkel die 808 clave eruit halen, die klinkt wat gedateerd.
En nogmaals dank! Ik denk dat je wel gelijk hebt qua die luidheid, moet er idd eigenljk nog ff kritisch naar luisteren allemaal, het vocal gebruik kan misschien ook op paar punten net wat minder, maar ja, weer met nieuwe projectjes bezig he, je weet hoe dat gaat.... :D
 
Back
Top