Mailtje van label: wil je in Parijs optreden?

@bombario : Super milestone.
Ik zeg, trek de champagne maar open met een mooie sigaar :P
Dan je! Maar laat ik nou niet roken en drinken 😋 Wel weer een mooie kans en ik ga zo lekker door. Geen pretenties en afgunst, gewoon lekker muziek maken en kijken of het elke dag een beetje beter kan. Dan kijk ik als ik 80 ben wel terug waar het schip strandde. Of treed ik nog steeds op, dat kan natuurlijk ook.
 
Spannend! Leuk voor je. Genoeg tijd om voor te bereiden.
 
Dan je! Maar laat ik nou niet roken en drinken 😋 Wel weer een mooie kans en ik ga zo lekker door. Geen pretenties en afgunst, gewoon lekker muziek maken en kijken of het elke dag een beetje beter kan. Dan kijk ik als ik 80 ben wel terug waar het schip strandde. Of treed ik nog steeds op, dat kan natuurlijk ook.
Ok, dan trek ik hier dit weekend wel de champagne open met een sigaar... het wordt toch lekker weer 😁.
Maar lekker bezig toch.. en muziek maken is een fantastische bezigheid... dan is zo n uitnodiging een leuke bijkomstigheid.
Cheers
 
Maar lekker bezig toch.. en muziek maken is een fantastische bezigheid... dan is zo n uitnodiging een leuke bijkomstigheid.
Sinds ik alles heb losgelaten ga ik als een speer. Schijt eraan, ik ga gewoon lekker prutsen en uit van mijn eigen gevoel. Dat bleek de beste keuze en dan maar niet perfect.
 
Supergaaf!! Gefeliciteerd Bombario!!
Dat perfectionisme... dat ken ik wel. Wat goed dat je dat los hebt gelaten. Hoop dat me dat ook gaat lukken binnenkort. Met mijn bandje heb ik er totaal geen last van. Met synth muziek nog een flinke drempel te nemen..
 
Ik kan niet DJ'en, heb ik nooit geleerd 😁 Ik heb nog een flink aantal maanden en ik bedenk wel wat.
DJen is tegenwoordig echt poepsimpel, sinds er een SYNC knop op de decks (of controller) zit. Kwestie van paar cue-points instellen op je tracks, op tijd op play drukken en een beetje goochelen met de EQ (voornamelijk de bas). Echt dat heb je binnen een week onder de knie hoor. En als je draait met tracks die je goed kent dan heb je er niet eens een koptelefoon bij nodig.

"Echt" live vind ik indrukwekkender, maar heeft meer voeten in de aarde. Je kunt het ook combineren, Ableton Live kan bijvoorbeeld syncen met DJ apparatuur (in ieder geval met Traktor, maar zou me verbazen als het niet met Pioneer kan). Dan kun je de meeste tracks van je set simpel en veilig "DJen" en ook een paar tracks "Live" performen.
 
Sinds ik alles heb losgelaten ga ik als een speer. Schijt eraan, ik ga gewoon lekker prutsen en uit van mijn eigen gevoel. Dat bleek de beste keuze en dan maar niet perfect.
Laat je zeker niet leiden door wat anderen daar doen. Als jij probeert de DJ uit te hangen terwijl je dat niet kunt, sla je een modderfiguur. Dan beter kort maar krachtig je nummertje doen en klaar.
Ik ben de boekhouder, haha 😁 Maar ik zit stiekem wel aan iets te denken. Misschien een mooi maffia-pak ofzo. Of zoals David Byrne van de Talking Heads. Maar dan moet het bij het hele plaatje passen en dat heb ik nog niet. Logo, artwork etc. Ik heb nog even de tijd.
Als boekhouder zou je zeker positief opvallen. :P Goed plan, ik zie "het hele plaatje" al voor me.
 
Ik vermoed de boekhouder. Dan weet ik er ook nog wel een. Tja, alles is al gedaan.



 
Laatst gewijzigd:
leuk man!
En anders praat je toch engels ?Ook al weet ik uit het verleden dat fransen het verdomden wat anders dan frans telullen maar tijden veranderen toch?!
Anyways veel fun en post hier wat feedback van je belevenissen:okdan:
 
Op welke dag treedt je op ? ALs je toevallig op dinsdag in Parijs bent, zou je dan even langs de marche de la Bastille kunnen lopen, daar is dan een geweldige markt, en in de tweede rij vanaf de groentenkant staat een vrouw de hele dag verrukkelijke kabeljauwballetjes te bakken.. Daar dan graag twee zakjes van.

Edit: Pfff sorry flauw :D kon het niet laten hoor.
 
Allemaal goed, ik meende me een filmpje te herinneren met de zanger in een wat extravagantere uitdossing (geen Speedo) maar dat kon ik zo gauw niet vinden.

Maar supertof zo'n uitnodiging, wordt je talent (h)erkend. Ook goed dat je er voor gaat. ben zelf nogal een scheiterd in dit soort situaties.
 
Back
Top