Mailtje van label: wil je in Parijs optreden?

Ook al weet ik uit het verleden dat fransen het verdomden wat anders dan frans telullen maar tijden veranderen toch?!

 
Spannend man, daar dromen toch veel muzikanten van om live hun muziek te brengen en anderen te zien los gaan. Hoop dat het mij ook mag gebeuren, alhoewel ik een stresswrak zal zijn.
 
Ik heb zelf in het geheel de behoefte niet om op een podium te staan, kan me nog herinneren dat ik terwijl ik dat niet wilde werd aangekondigd voor een optreden in Nighttown in Rotterdam halverwege de 90'er jaren. Mijn naam stond overal op aankondigings bordjes die overal hingen in de stad. Ik ben dus ook niet gegaan. :D
 
Optreden is het leukste wat er is. Als iemand op het forum de muziekproductie op zich kan en wil nemen, zodat ik me volledig kan richten op de vocalen en om dit met een leuke show te brengen op een podium, ik teken zo bij het kruisje.
 
Ik heb zelf in het geheel de behoefte niet om op een podium te staan, kan me nog herinneren dat ik terwijl ik dat niet wilde werd aangekondigd voor een optreden in Nighttown in Rotterdam halverwege de 90'er jaren. Mijn naam stond overal op aankondigings bordjes die overal hingen in de stad. Ik ben dus ook niet gegaan. :D
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D
Tot half '91 was NightTown voor mij het WALHALLA en TEMPEL in 1 ... still miss those days... =(
jammer dat er vrijwel geen bewegende beelden bekend zijn....
weet wel dat Zarto vaak foto's maakte voor Town-Magazine tussen het verkeer regelen op het podium door.. :okdan:
 
:D:D:D

Ik was altijd meer in de Basement te vinden voor concertjes en Full Moon parties, en ja, ik mis het ook !!!

Gelukkig dat anderen wel op een podium willen staan, anders is het ook weer zo saai.. :P
 
de Basement.......
Gelukkig dat anderen wel op een podium willen staan, anders is het ook weer zo saai.. :P
Die was toen ik 2-3x pw/ ging nog niet in gebruik, de oude "Arena" bios met vliegtuigstoelen was alleen op zaterdag open....
ehhh ja expliciet op het podium...daar moet op gedanst worden...
het publiek zijn de uitvoerders in de spotlights, een dj of live-jammer slechts gangmakers..
kzou liever anoniem ergens in een donker hoekje mn ding doen en maar hopen dat de vloer denkt dat een dj aan het werk is....
 
Optreden is het leukste wat er is.
Mijn vrouw heeft helemaal niets met dance. Ik heb haar 15 jaar geleden meegesleept naar een optreden van me en inmiddels zijn we 3 kinderen verder 😉

Je eigen muziek in een club horen vind ik magisch. Thuis klinkt een kick als plok, plok, plok. In een grote zaal word je bijna omver geblazen. Ik vond het destijds geweldig en heb echt zin om het weer op te pakken.

Mocht het naar meer smaken dan zou ik graag samen werken met een zanger en drummer. En VJ-beelden vind ik ook tof. Echt een gevoel neerzetten en een verhaal vertellen in beeld en geluid.
 
Ze zoeken natuurlijk “de nieuwe DAFTPUNK” ik denk dat jij dat gaat zijn. Ga als mars mannetje verkleed. ;)
 
Nee, maar ik ga t toch niet zeggen. 8)

Maar ik was op de lijst met optredende artiesten gezet bij een of ander feestje zonder dat ik dat wilde.

Het werd me overigens ook niet kwalijk genomen, men dacht dat ik het wel leuk zou vinden om te doen, ook al zei ik dus van niet.. :D
 
Ze zoeken natuurlijk “de nieuwe DAFTPUNK” ik denk dat jij dat gaat zijn. Ga als mars mannetje verkleed. ;)
Ik ben tegenwoordig meer dit. Erg leuk om te kijken, mocht je 10 minuten over hebben! 😀

 
Back
Top