30 Dagen Productiviteit Challenge (discussie)

gisteren het dieptepunt van de maand. nog steeds 30 a 40 min gespeelt.

@MacGyverGear wat lachen. ja als je hoort wat die katten precies aan vulgaire dingen zingen is de reaktie van jouw katten wel begrijpelijk.
 
Die lijst ervaar ik juist als heel prettig.
Het idee van zo'n lijst is dat het confronteert. Dat maakt het minder vrijblijvend. Na verloop van tijd heb je de lijst ook niet meer nodig en is het een nieuwe gewoonte, is het idee.

Persoonlijk vind ik het ook wel prettig. En het valt me op dat ik meer gedaan heb dan ik dacht.
 
@MacGyverGear wat lachen. ja als je hoort wat die katten precies aan vulgaire dingen zingen is de reaktie van jouw katten wel begrijpelijk.
Ehm.. Die komt uit een ander draadje? 😁ik denk dat het meer paniek is. Ze kijken elkaar aan. Laatst was ik Bv thuis op de eerste maandag van de maand, wordt het noodsignaal getest en die mast staat hier redelijk dichtbij. Zelfde reactie, grote ogen en alle 3 naar elkaar kijkend en naar mij. Het triggert een alerte toestand ofzo. De bel is ook zoiets. Pluis en Boef sprinten dan standaard naarboven. Ik zou eens kunnen vastleggen met een video wat hun reactie is als ik zo'n autotuned filmpje draai in het kader van de productiviteits challenge 😬 Maar liever laat ik ze lekker met rust.

Sorry voor de off-topic 🙂

Wellicht ga ik ook even opzoek naar dat schema...
 
Gisterenavond en vanavond toch nog ff wat gepingeld en wat opnames gemaakt.. Gitaar en zang in DAW opgenomen en video met webcam. Enorm gedoe met syncen omdat video ineens vertraagd was... maar kon het in Adobe premiere aanpassen en is acceptabel nu. :)


De video staat privé zag ik. Maar ik moet zeggen dat de muziek ansig acceptabel was. Alleen het Engels kon ik niet verstaan of begrijpen. Dat zal wel aan mij gelegen hebben. Had er een ondertiteling onder moeten staan? Dat kan nog.
 
Vandaag
De video staat privé zag ik. Maar ik moet zeggen dat de muziek ansig acceptabel was. Alleen het Engels kon ik niet verstaan of begrijpen. Dat zal wel aan mij gelegen hebben. Had er een ondertiteling onder moeten staan? Dat kan nog.
Ik kreeg ineens allerlei reacties van YT gitaristen.. helemaal fantastisch vonden ze het.. maar of ik ook gelijk hun gitaarcover wilde checken, duimpjes omhoog afdwingen, dat soort dingen.. :D Het gekke was dat YT de reacties niet toeliet (werden niet vertoond onder de video). Ik krijg normaal nooit reacties maar heb e.e.a. maar even onvindbaar gemaakt. :)
 
Komt er een vervolg op deze challenge?

Ik heb vandaag de Novation Circuit Rhythm besteld. Dat is een gokje, want ik weet niet of grooveboxen wel passen bij mijn workflow. Ik ben lineair sequencen gewend. Bovendien maak ik geen dance of hiphop. In het verleden heb ik de Novation Circuit gehad. Die vind/vond ik leuk, maar een nummer heb ik er nooit op kunnen maken. Het bleef bij wat jammen. Nu wil ik het graag opnieuw proberen met een nieuwe telg uit de Circuit-familie. Ik ben erg benieuwd. Een challenge is tegen die tijd wellicht wel inspirerend.
 
Ja, een vervolg zou leuk zijn. Voor mij een herkansing, door de coronaprik viel het voor mij compleet in het water.
 
Komt er een vervolg op deze challenge?
Ik ben nooit gestopt 😁 Lijkt me leuk om het tzt opnieuw te doen, maar dan na de zomer. Oktober of november ofzo, als iedereen weer lekker aan het werk is en de temperaturen zijn afgekoeld.

15 minuten per dag 'iets' aan muziek doen blijkt bij mij trouwens flink ingesleten. Ook als ik moe of druk ben. Al is het maar het organiseren van een track voor mixing. Kleurtjes geven, naar bussen sturen, Send FXs instellen etc. Dat heeft wel iets rustgevends.

Ik houd trouwens ook actief een lijstje met inspirerende tracks bij. Als ik wat prikkelends hoor zet ik dat in een Google Doc.
 
Back
Top