30 Dagen Productiviteit Challenge (resultaten)

Helaas niet alle dagen goed kunnen benutten maar wat ik zeker geleerd heb is dat plannen voor mij veel waarde heeft.
Als ik in de ochtend er over nadenk wat ik savond in de studio ga doen dan ga ik er in de regel ook mee bezig en stopt het freewheelen.

Mooie. Dat hoor en lees ik ook vaak van anderen. Ga tijdens het componeren niet te veel mixen. En koppel sounddesign los van liedjes maken. Dan kun je die geluiden later weer in nieuwe tracks gebruiken.

Alhoewel lekker pielen ook inspirend kan werken is het in de regel voor mij weinig productief.

Dat heb ik dus ook. Ik wil er meteen lekker inzitten. Als ik de eerste 15 minuten verklooi raak ik geïrriteerd en stop ik.

Tijdens de challenge nog een track afgemaakt die nu net gerealesed is, achteraf had ik in de short version liever het gitaartje in de drop wat meer open gefiltered.
Maar de short version moest in 1 avond klaar en dan luister je er op den duur doorheen.

Klinkt lekker hoor. Fijn sfeertje, zeker met de zomer. De stijl spreekt me ook aan en goed gemixed. Waar haal je die gitaar uit?
 
Klinkt lekker hoor. Fijn sfeertje, zeker met de zomer. De stijl spreekt me ook aan en goed gemixed. Waar haal je die gitaar uit?
Thanks!
Het gitaartje komt uit de Ample Guitar met een layer laag uit de Nexus en dat door een group met wat eq, compressie en een LPF met automatisering voor inkomen in de break etc.
Ample Guitar is echt fijn voor dit soort sounds, en heeft heelveel mogelijkheden voor strumming en humanizing.
Moet de plugin nog wat verder ontdekken en onder knie krijgen maar zeker de moeite waard.

En nog bedankt voor het organiseren van de challenge :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top