30 Dagen Productiviteit Challenge (resultaten)

De challenge is helaas voor mij n beetje in de vergeethoek gekomen. Druk met een verhuizing incl. vloer leggen enzo. Geen fut gehad. Ik zou 't ook graag nog eens overdoen want ik vind het een heel goede manier om gewoon iets te gaan dóen. Als je wilt dat er iets tot stand komt, is het belangrijk om doelen te stellen. @bombario ik vind jouw bijdragen op SF inspirerend in dat opzicht. Jij stelt jezelf een doel en er komt dan ook echt iets. Mooi is dat.

Wat de challenge mij persoonlijk wél gebracht heeft:
- besluit mn muziekhobby serieuzer te gaan nemen en doelen te stellen
- toch nog een trackje afgemaakt (eerder al gepost)
- een intro van nieuwe track gemaakt
- voor het eerst bezig geweest met filmen van mn verrichtingen; ik wil toch wat youtube filmpjes gaan maken in nabije toekomst

Al met al toch best nuttig eigenlijk..
 
Soms heb je van die dagen, dan sta je op en poep je er in een keer een track uit. Dit is het resultaat van vandaag, en in slechts 5 uurtjes geklaard, tevens m'n 2de techno track (of poging tot...)
Ik vind het een leuke track, zeker de hook is wel catchy.
 
Morgen weer 'n gig en gelijk mijn DMX lichtprogramma een beetje getest.. paar lampjes draaien daardoor ook gezellig mee tijdens de jams :D
Wat ziet dat er toch altijd tof uit met wat kleurtjes.. :) Door de huidige (8 personen maatregel) 'n klein feestje maar dit is wel mijn grootste drijfveer. Ergens voor gevraagd worden en ernaar toe werken (oefenen en de uitvoering..).
Toffe reacties gehad weer op de sax.. verder wat gitaar gespeeld en gezongen en tussendoor lekkere trackjes gedraaid. :)
Helaas mezelf niet kunnen opnemen maar ik ben niet bepaald weggejaagd (4 uur thuis vannacht.. :D)

 
Laatst gewijzigd:
Soms heb je van die dagen, dan sta je op en poep je er in een keer een track uit. Dit is het resultaat van vandaag, en in slechts 5 uurtjes geklaard, tevens m'n 2de techno track (of poging tot...)
Klinkt lekker 👍 Die atmos erachter geeft het een fijne sfeer. Op 3.33 zou ik hem nog wel wat harder laten klappen. Misschien een filtersweepje en een bak reverb om het wat meer op te naaien? Een zuigend geluid vlak voor de kick er weer in komt werk ook vaak goed. En dan weer boem. Maar voor 5 uur is dit echt super!
 
Wat ziet dat er toch altijd tof uit met wat kleurtjes.. :) Door de huidige (8 personen maatregel) 'n klein feestje maar dit is wel mijn grootste drijfveer.
Leuk sfeertje en lekkere muziek!
Enne...zoveel vrouwen, het is dat je al een partner hebt maar keuze genoeg om wat te sjansen op zo'n avond. ;)
 
Hehe, mijn track is af! Het is een mooie leergang geweest, heb er heel wat experimenten in verwerkt. Het is een remake van een track die mijn oude bandje in 1976 heeft gemaakt, dus klinkt misschien wat gedateerd hier en daar. Maar dat mag de pret niet drukken. En het is wel something different met de rest van wat hier gepubliceerd wordt, misschien een leuke afwisseling. Ik ga nu maar eens met track2 beginnen.

De challenge heeft mij goed geholpen focus te houden en hier doorheen te komen. Dank aan Bombario voor het leuke initiatief.:okdan:
 

Attachments

  • SomethingDifferent.mp3
    14,7 MB
Hehe, mijn track is af! Het is een mooie leergang geweest, heb er heel wat experimenten in verwerkt. Het is een remake van een track die mijn oude bandje in 1976 heeft gemaakt, dus klinkt misschien wat gedateerd hier en daar. Maar dat mag de pret niet drukken. En het is wel something different met de rest van wat hier gepubliceerd wordt, misschien een leuke afwisseling. Ik ga nu maar eens met track2 beginnen.

De challenge heeft mij goed geholpen focus te houden en hier doorheen te komen. Dank aan Bombario voor het leuke initiatief.:okdan:
Damn... echt smullen dit!! <3 Die vocal melodie zit er ook zo mooi in.. en muzikaal echt super goed!!!

Zijn dit allemaal oude opnames? Klinkt totaal niet stoffig (als-in tape recordings). ;)
 
Dat ziet er inderdaad goed uit en met zo'n sax gebeurt er ook echt wat. Iemand werkt zich in het zweet en je hebt ook echt wat in handen. Leuk hoor 👍

Ja, was echt leuk. Ik werd wel gefilmd tijdens het sax spelen maar ik ben dan weer te verlegen om daarna te vragen of ze me die filmpjes willen toesturen.. ;{
 
Laatst gewijzigd:
Hehe, mijn track is af! Het is een mooie leergang geweest, heb er heel wat experimenten in verwerkt. Het is een remake van een track die mijn oude bandje in 1976 heeft gemaakt, dus klinkt misschien wat gedateerd hier en daar. Maar dat mag de pret niet drukken. En het is wel something different met de rest van wat hier gepubliceerd wordt, misschien een leuke afwisseling. Ik ga nu maar eens met track2 beginnen.

De challenge heeft mij goed geholpen focus te houden en hier doorheen te komen. Dank aan Bombario voor het leuke initiatief.:okdan:
Wow, doe maar ambitieus! Dit is een complete rockmusical in 6 minuten en je komt er nog uit ook. Echt waanzinnig knap en muzikaal, met nog een kop en een staart ook. Ik doe het je niet na, applaus 👏👏👏
 
Leuk sfeertje en lekkere muziek!
Enne...zoveel vrouwen, het is dat je al een partner hebt maar keuze genoeg om wat te sjansen op zo'n avond. ;)

Hehe.. ja.. :D Waarschijnlijk moesten door de '8 persoons regeling' alle mannen thuisblijven. Maar ik heb het wel naar mijn zin gehad.. :)
Ik was overigens niet de enige man. De gastheer (vriend van de jarige) stond ook geheel in dienst van de dames.. :D
 
Damn... echt smullen dit!! <3 Die vocal melodie zit er ook zo mooi in.. en muzikaal echt super goed!!!

Zijn dit allemaal oude opnames? Klinkt totaal niet stoffig (als-in tape recordings). ;)
Dank voor de waardering! Het is een remake, dus ik heb alle partijen opnieuw ingespeeld. Op 2 gitaarloopjes na, die heeft mijn broer ingespeeld. Die heb ik dan wel weer zwaar geresampled en op allerlei manieren (mis)(ge)bruikt. Dus idd geen stoffigheid maar up-to-date digitale perfectie.
 
Ik haal de 5 tracks deze maand trouwens niet. Ik heb er 7 klaar staan om gemixed te worden, maar dat kost meer tijd dan gedacht.

Ik ben geen pro-mixer en tijdens het werk loop ik regelmatig tegen 'probleempjes' aan. Geluiden die ik niet lekker krijg, soms te veel sounds en nieuwe technieken die ik net niet voldoende beheers om direct goed toe te passen. Nou kan ik met minder genoegen nemen, maar dat is mijn eer te na. Over 30 dagen heb ik die 8 tracks zeker af en zo goed als ik kan 👍
 
Het is een remake van een track die mijn oude bandje in 1976 heeft gemaakt, dus klinkt misschien wat gedateerd hier en daar.
Fantastisch! Echt!

Ja, het klinkt zwaar 70s maar heeft ook een diepgang die je tegenwoordig niet meer hoort. Ik zou dat niet gedateerd willen noemen, het is als zo'n plant die maar eens in de zoveel jaar een paar dagen bloeit, en daar is nu het wachten op (zoals 12 jaar geleden, helaas zijn hun wegen gescheiden en de magie is weg).

:okdan::okdan::okdan:
 
Back
Top