Afgehandeld The Dutch Synth Forum?

Nou ja, dat is wel weer mooi om het even terug te halen, voor het jubileum.


Kijk eens aan, is er in NL toch een heuvel.

Er waren 'ns plannen om een kunstmatige berg van 2 kilometer hoog te bouwen...

904019f6-9e81-4096-af46-af23bd2f9ef9_DieBergKomtEr.jpg
 
Die banner mag wel wat groter. Ik dacht wat is dat voor een uitgesmeerde vlek. Na in te hebben gezoomd zag ik dat het de banner betrof. 🙃
 
Hangt af van welk apparaat je gebruikt. Op de laptop is hij meer dan groot genoeg. Op een Smartphone is hij nog 27 pixels hoog dus dan kan je al eens wat zoom nodig hebben.
 
Die banner ziet er niet uit. (Darkmode) Lijkt wel een wazige screenshot die in een hoekje is neergeprakt.
of doe het goed en maak een mooie in fotoshop met support kleuren van forum en centreer hem dan igg goed en een gestoken design, dit ziet er qua resolutie niet uit imho.
 
Ach, als het (tijdelijk) voor 't jubileum is, dan maakt het toch niet uit dat het misschien wat minder goed lijkt?

Het valt op dat nog geen moderator/beheerder zich heeft laten horen in dit draadje, denk dat ze de reacties eigenlijk wel amusant vinden... :D
 
Neederlandsche Praetgroep Ter Bevordering van Kennisch En Notuleering Des Weereld Der Kunstmatige Klankopwekking In Je Moerstaal?

(maar dan in het seventies "Digital" font)
Ja! 70's digital font. Gewoon alleen de letters synthforum.nl . Mooi toch?

OT: ik dacht dat het een ad was, dus ik keek er niet naar. Nu wel..
 
denk dat ze de reacties eigenlijk wel amusant vinden... :D
Wel ik ben me hier alvast een bult aan het lachen met al de posts hier
Alhoewel ik denk dat de persoon in kwestie die de banner er opgezet heeft, dit hier allemaal niet zo grappig zal vinden
of toch?
 
Gewoon dit bij adblock toevoegen:
synthforum.nl###header > div.p-header-inner > div.p-header-content > div.p-header-logo.p-header-logo--image > a > img
 
Dit nieuwe logo schaalt niet goed mee op mobiele apparaten. Op mijn smartphone moet ik drie leesbrillen opzetten (moet ik sowieso, maar dat terzijde ;-)) Het oude lettertype van synthforum.nl vond ik veel mooier. Dus als er dan toch een retro logo op de site moet heb ik er geen probleem mee als het eruit ziet zoals dit retro logo, maar dan met het nieuwere lettertype en daarnaast schaalbaar. Verenig je oud en nieuw met elkaar. Iedereen tevreden, jong en oud, hoera, hoera, hoera. En dan natuurlijk de Europese vlag erbij, zoals @andreos hierboven voorstelt. Of een leuke ouderwetse centerfold natuurlijk :yamaha:
 
Het idee van het originele logo even opnieuw te gebruiken ter ere van het jubileum wordt natuurlijk wel wat teniet gedaan als je het originele logo zou aanpassen he. Dat gezegd zijnde kan het natuurlijk geen kwaad als het op moderne apparaten correct schaalt.
 
Back
Top