Afgehandeld The Dutch Synth Forum?

Lid sinds
12 oktober 2016
Berichten
6.325
Omdat klagen en zeuren Nederlanders in het bloed zit, wil er toch iets over zeggen. Zie dat bovenaan de pagina nu "The Dutch Synth Forum" staat. Tja. Dacht eigenlijk dat dit een forum is in het Nederlands. Er bestaat ook een regel dat je hier niet volledig in een andere taal mag posten, waarom dan wel zo'n logo in het Engels? Als je Engels wil, er zijn zat andere mogelijkheden online. Laten we het hier zoveel mogelijk in onze eigen taal houden. :)
 
Omdat klagen en zeuren Nederlanders in het bloed zit, wil er toch iets over zeggen. Zie dat bovenaan de pagina nu "The Dutch Synth Forum" staat. Tja. Dacht eigenlijk dat dit een forum is in het Nederlands. Er bestaat ook een regel dat je hier niet volledig in een andere taal mag posten, waarom dan wel zo'n logo in het Engels? Als je Engels wil, er zijn zat andere mogelijkheden online. Laten we het hier zoveel mogelijk in onze eigen taal houden. :)

ik zag t alleen uit mijn ooghoek... geen verwerking... nu wel!! :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard: :beard:

goed.... vreeeeeemd.... @stevaux doen!!! yeah!!
 
ik zag dit ook al.. Dutch Synth Forum is de oude naam. Op deze manier wordt het verwarrend, aangezien er al een ruime tijd 'synthforum.nl' wordt gebruikt..

Zet er dan een label bij met iets van '2001-2021' ofzo als dit wordt gedaan vanwege een jubileum..
 
ik zag dit ook al.. Dutch Synth Forum is de oude naam. Op deze manier wordt het verwarrend, aangezien er al een ruime tijd 'synthforum.nl' wordt gebruikt..

Zet er dan een label bij met iets van '2001-2021' ofzo als dit wordt gedaan vanwege een jubileum..

o het is jub! owww.... och ja natuurlik, wist ik wel, maar mijn geheugen niet.
 
Ik vind dit wel grappig:

Screen Shot 2021-05-10 at 13.00.16.png
 
Aha, dat zou e.e.a. verklaren, als dit inderdaad i.v.m. het jubileum is. Toch zie ik het liever in het Nederlands. :P
 
Of 荷蘭合成器論壇, maar goed ik kan mij er ook niet zo druk om maken. Overigens begrijp ik het punt wel.
 
Wat is de logica om hier voertaal NL te hebben en dan zo'n banner bovenaan? Ben even niet mee.
 
Dit is exact het oude logo. Misschien heeft @ Twin-x SF wel gehacked :D

Voor de mensen die Twin-X niet kennen.. check De geschiedenis van het Synthforum


Voor wie de link niet kan openen.. hier een plaatje.. zoals te vinden in de post F5 :)

3807986
 
Laatst gewijzigd:
Dit is exact het oude logo. Misschien heeft @ Twin-x SF wel gehacked :D
O ja, ik dacht al wel "Wat een ouderwets logo", maar had niet de moeite genomen dit te checken. Bovendien oogt het huidige logo ook niet bepaald "eigentijds" :P
Het is dus idd een eerbetoon aan vroeger, inclusief pixelrandje...
 
20 jarig jubileum komt er aan, misschien daarom?
 
Back
Top