16th (illectro)

Kobboi

Stamgast
Lid sinds
18 februari 2021
Berichten
488
Locatie
Amsterdam
Een nieuwe track - dit keer de wat onregelmatigere electro. Elektron model:cycles voor de beat and wat geluidjes. Basje is de Dreadbox Nyx en de scherpe geluid is een Medusa. Qua mixing is het niet heel erg sterk (teveel lagen die met elkaar interfereren) maar de sfeer werkt wel, vind ik.
 
Toen ik de track een/twee seconden aan had was ik geneigd af te haken ("Meh, niet mijn ding"), maar vond dat ik het een eerlijke kans moest geven. Eindstand: Ik heb hem afgeluisterd en ga hem nog een keer luisteren. Met de sfeer, opbouw en variatie zit het wel goed.

Mixtechnisch durf ik er niets over te zeggen omdat ik hem op de speaker van m'n telefoon heb geluisterd.
 
Ik denk inderdaad dat dit niet helemaal jouw stijl is, dus dank voor het doorzetten en de leuke review.
 
Hola,

Wat ik nu altijd mis is een soort melodylijn,alles zit op een hoogte!
maar dat kan ook aan mij liggen.

groeten Andreos.:)
 
Hola,

Wat ik nu altijd mis is een soort melodylijn,alles zit op een hoogte!
maar dat kan ook aan mij liggen.

groeten Andreos.:)
Ja dat is inderdaad zo - is een gevolg van het gebruik van de model:cycles (en sowieso in de genres die ik veel beluister blijft alles op eenzelfde hoogte). Maar ik zal eens experimenteren of ik dat basje op een bepaald ogenblik niet drie of vijf halve noten hoger kan zetten, en wat dat doet met de track.
 
Back
Top