• Synthforum bestaat 20 jaar !

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Erwinn - Forebode

Erwinn

Stamgast
Op de valreep (het is nu 19 december, 22:43) een track geüpload. Ondanks dat ik geen frequente forumbezoeker ben, kijk ik altijd naar de contest uit. Zowel het meedoen als het beluisteren van al het moois. En helemaal dit jaar, ben wel toe aan een flinke winterse luistersessie. In mijn track zitten vooral analoge synths, hier en daar een soft-synth erbij. Benieuwd naar jullie commentaar. :)

DungBeatle

Ouwe rot
De beat komt erin op het perfecte moment. Heel "kwetsbare" (in de emotionele zin) maar sterke intro en fade out. Mooie evoluerende bridge sequence. Ai, kippevel moment. U hebt gescoord, Mr. Erwin. Eerste klasse. :verkoght::verkoght:

Ion

Ingeburgerd
Prachtig nummer, erg goed gemaakt, subtiel, heerlijk om naar te luisteren. Houdt de aandacht ook goed vast. Mijn complimenten!

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Heel mooi gemaakt. Met plezier geluisterd. Maar die sequencer stond me iets te luid, er was te weinig afwisseling van het thema... en er mocht wat meer gelayerd worden voor het interessanter te houden. Maar ook hier heb ik een goed gevoel aan overgehouden, dus bedankt voor je deelname.

Succes!

Gloomy. :)

Eclectic

Virtueel Analoog
Erg mooie productie, hoor wat lekkere polyritmes, seq heeft een heerlijke attack. sferisch. mooie akkoorden. Mix ook. Helemaal goed, einde ook fantastisch!

seyor

Jeroen van Dijk
Lekkere zware bas, de sequence zit mij ook teveel op de voorgrond. Ik mis een up-tempo stukje, dat zou het voor mij afmaken. Leuke creatie.

klinkske

all your drums are belong to us
die ezeltanden klapperen wel vaak :)
mooie intro, doet me ergens aan denken maar kan niet zeggen wat...
als er daarna die downpitch met staart zit -schitterend geluid vind ik dat