Erwinn - Forebode

Erwinn

Stamgast
Lid sinds
22 december 2013
Berichten
283
Op de valreep (het is nu 19 december, 22:43) een track geüpload. Ondanks dat ik geen frequente forumbezoeker ben, kijk ik altijd naar de contest uit. Zowel het meedoen als het beluisteren van al het moois. En helemaal dit jaar, ben wel toe aan een flinke winterse luistersessie. In mijn track zitten vooral analoge synths, hier en daar een soft-synth erbij. Benieuwd naar jullie commentaar. :)

 
De beat komt erin op het perfecte moment. Heel "kwetsbare" (in de emotionele zin) maar sterke intro en fade out. Mooie evoluerende bridge sequence. Ai, kippevel moment. U hebt gescoord, Mr. Erwin. Eerste klasse. :verkoght::verkoght:
 
Prachtig nummer, erg goed gemaakt, subtiel, heerlijk om naar te luisteren. Houdt de aandacht ook goed vast. Mijn complimenten!
 
Heel mooi gemaakt. Met plezier geluisterd. Maar die sequencer stond me iets te luid, er was te weinig afwisseling van het thema... en er mocht wat meer gelayerd worden voor het interessanter te houden. Maar ook hier heb ik een goed gevoel aan overgehouden, dus bedankt voor je deelname.

Succes!

Gloomy. :)
 
Erg mooie productie, hoor wat lekkere polyritmes, seq heeft een heerlijke attack. sferisch. mooie akkoorden. Mix ook. Helemaal goed, einde ook fantastisch!
 
Lekkere zware bas, de sequence zit mij ook teveel op de voorgrond. Ik mis een up-tempo stukje, dat zou het voor mij afmaken. Leuke creatie.
 
Tof gemaakt! Intro is super. Persoonlijk vind ik dat een gedeelte van de magie van de track verloren gaat door de kick en de eenvoudige baslijn. Niettemin fijne sfeer.
 
die ezeltanden klapperen wel vaak :)
mooie intro, doet me ergens aan denken maar kan niet zeggen wat...
als er daarna die downpitch met staart zit -schitterend geluid vind ik dat
 
Back
Top