Ik ben bang dat ik het antwoord niet zal krijgen.
Want deze deal die je nu bij aanschaf van versie 10 met een gratis upgrade naar versie 11 is in alle opzicht een hele goeie deal het blijft geen feest voor me!
helaas kan ik wegens privé omstandigheden(bewindvoering gelukkig zijn dat me ouders maakt het wat makkelijker om te overtuigen) niet zomaar me geld uit geven zonder goeie onderbouwingen!
Als me ouders die goedkeuring geven dan koop ik deze deal.
Mijn ouders vroegen aan mij of er in de toekomst nog z'n deal komt omdat ik ook me speakers wil repareren daar zit nu een zachte ruis in waarschijnlijk 50hz brom maar daar heb ik al aparte topic voor geopend.
https://www.synthforum.nl/forum/de-s...s-ik-deze-koop
Gelukkig is er nog mee te werken met deze speakers maar het zou fijn zijn als er in toekomst iets aan gedaan kon worden voor niet al te veel geld anders komt er een setje nieuwe speakers als het probleem niet of te duur om te verhelpen!
Vandaar deze vraag je kan het geld maar een keer uitgeven.
En blijven wachten kan je alleen maar het risico lopen wanneer versie 11 uit is dat deze deal verdwijnt en Ableton gaat mij natuurlijk niet vertellen wanneer er in de toekomst nog goeie deal komt anders gaan mensen hun aankopen uitstellen tot volgende deal dat is nou net wat ableton wil voorkomen!