Dé MPE Thread

Pigments 2 is overigens 50% off, Black friday deals van Arturia. Heeft iemand deze en hoe is MPE erop?

Ik log nu in op Arturia.com en Pigments 2 is zelfs maar 69,- op mijn account, ik snap er niet veel van, het enige wat ik van Arturia heb is de Tape Delay die ik gratis bij de Bitwig update kreeg. Maar is 69,- een goeie deal voor zo'n monster synth? Denk het wel toch?
 
Ik log nu in op Arturia.com en Pigments 2 is zelfs maar 69,- op mijn account, ik snap er niet veel van, het enige wat ik van Arturia heb is de Tape Delay die ik gratis bij de Bitwig update kreeg. Maar is 69,- een goeie deal voor zo'n monster synth? Denk het wel toch?

o da altijd heel snel bij arturia, en dat is ook het bedrag dat ik er voor heb betaald, hij is wel eens goedkoper geweest, maar dan had je V7 moeten hebben dacht ik.. goed...
kocht m toen ie nog pigments was. pigments 2, was gratis, wat eigenlik ook normaal is bij arturia.. tegenwoordig.. met filters uit hun emulaties gesloopt...

€69 is in wezen dé echte sale prijs van arturia...

geweldig ding, MPE, ook vrijwel perfekt (curves voor velocity/aftertouch, maar geen LIFT/release velocity), modulatiemonster. routingmonster. eigen karakter kwa geluid, wat mij erg bevalt. het is arturia, dus een demo is gewoon te doen, downloaden, via ASC..

dus antwoord op de vraag: goeie deel voor zo'n monster synth! ja! zelfs 2e hands worden ze amper voor dat bedrag aangeboden, of niet zelfs..
 
€69 is in wezen dé echte sale prijs van arturia...


dus antwoord op de vraag: goeie deel voor zo'n monster synth! ja! zelfs 2e hands worden ze amper voor dat bedrag aangeboden, of niet zelfs..

Op pluginboutique is de sales prijs 99 euro, het lijkt dus zo te zijn dat er nog meer af gaat als je al iets hebt van Arturia?
 
Op pluginboutique is de sales prijs 99 euro, het lijkt dus zo te zijn dat er nog meer af gaat als je al iets hebt van Arturia?

yep! dat is normaal bij arturia, natuurlik alleen via arturia... het hangt er vanaf wat je hebt, soms maakt het niets uit. ze zijn een van de weinige brands, waarbij je flink wat korting kan krijgen als je al wat hebt, wellicht als je nu pigments 2 koopt, krijg je de FX bundle voor €99? aangeboden. of is dat al de straatprijs. de FX bundle heb b.v. (alleen de laatste uitbreiding niet.). v collection 6 heb ik ook met korting kunnen kopen via arturia, en nu heb ik versie 7, goed..

arturia doet dat wel goed, al hoor je soms geklaag, maar zo bont als roli het maakt, nee...
 
yep! dat is normaal bij arturia, natuurlik alleen via arturia... het hangt er vanaf wat je hebt, soms maakt het niets uit. ze zijn een van de weinige brands, waarbij je flink wat korting kan krijgen als je al wat hebt

Mooie verassing dan dit, bij de Bitwig licentie vernieuwing een ontzettend goeie gratis delay krijgen, die ik overigens tegenwoordig in al mijn tracks gebruik. En omdat ik die in bezit heb krijg ik nog eens 30 euro korting op Pigments. Goeie deal inderdaad. Vanavond maar eens de checkout aantikken, stond al een tijdje op mijn verlangslijstje namelijk.
 
Mooie verassing dan dit, bij de Bitwig licentie vernieuwing een ontzettend goeie gratis delay krijgen, die ik overigens tegenwoordig in al mijn tracks gebruik. En omdat ik die in bezit heb krijg ik nog eens 30 euro korting op Pigments. Goeie deal inderdaad. Vanavond maar eens de checkout aantikken, stond al een tijdje op mijn verlangslijstje namelijk.

ik denk dat je er geen spijt van gaat hebben, voor mij valt ie perfekt in mijn muziek, dat is natuurlik altijd het "belang", de bias. pigments 2 is op zich ook vrij populair als WT synth, terwijl ie meer dan een WT synth is. granular is erg goed, de sampler is erg goed, de VA engine ook erg goed. nou ja. pas sinds kort maak ik er MPE presets voor, en werkt erg fijn, lap zelfs oude presets op met MPE.

in de KVR thread kwam de vergelijking met equator2 op, pigments 2 heeft inderdaad de mogelikheden van equator2, maar géen 6 oscillatoren, geen mooie curves feedback. etc. ze zijn onvergelijkbaar toch, denk ik, maar WT, sampler, granular, en echte VA? lijkt toch wat op equator2, en pigments 2 is visueel ook erg sterk, de sequencer overigens ook, eeen niet te onderschatten tab. gebruik ik ook, terwijl dat niet zo vaak doe bij andere synths tot niet, wel met de thorn b.v.
equator2 heeft zijn eigen kracht, en zal er wellicht, na een jaartje, er wel komen... de sampler is wel beter dan in equator2, maar equator2 lijkt wat onaf, vanwege de aankondiging, ze zullen nog wel wat uitbreiden, dus dat kan b.v. weer gelijk worden. de granular engine, is erg goed. en ja de WT, niet zo uitgebreid als vaporizer2 of serum, of etc., toch ook heel krachtig.

goed. MPE! pigments 2 is zeker een volwaardige MPE synth vanwege de vele modulatiemogelikheden. sja, ik ben enthousiast over dat ding. en sja, de prijs, is voor dit ding... over hoe pigments 2 werkt is goed over nagedacht.

EDIT: ja mooie verrassing, inderdaad, ik heb de delays, zijn erg goed, van arturia. dit soort verrassingen kun je inderdaad krijgen wanneer je iets gratis krijgt, zoals biotek1 via novation, gratis, waardoor de upgrade naar biotek2, maar rond de €50 lag, volgens mij. in sale. een ondergewaardeerde synth. eindelik ook wat MPE patches gemaakt, met maar 1 oscillator, terwijl je 4 per layer kunt hebben, en maximum van 12 layers? ik zat nog aan te hikken tegen de modulatie routing, maar is eigenlik dodelik simpel.

ja leuk spul allemaal, bitwig 3.3 is toch ook een hele fije update, b.v.

en MPE lijkt steeds meer ondersteund te worden (het zit standaard in JUCE, dus... zo moeilik is het niet, wanneer alles wat al per voice gaat, of beter polyphonie, sja, je hebt soms het vreemde onderscheid polyphonie/voices. dus hoe moet je het nu noemen... of vreemde onderscheid... veel synths, hebben al polyphonie, en filters gaan dan meestal of vrijwel altijd ook polyphonisch mee... en dan is MPE niet moeilik om te implementeren).

EDIT 2: nu ableton ook MPE verkrijgt, nog niet voor al hun devices, maar b.v. MAX kan op zich al MPE, ik weet niet hoe dat dan zit in M4L, het lijkt me dat dat er ook inzit, kan me vergissen, is dit vloeken in de bitwig-kerk? dan hebben de meest bekende DAW's; bitwig, cubase, reaper, studio one, logic, ableton, waveform (niet zó bekend..) allemaal MPE.

EDIT 3: ableton vs. bitwig, bijna kwam ik weer in zo'n diskussie terecht, die ik gelijk afremde, door te zeggen ik heb ze beide, ze doen andere dingen voor mij. ik vraag me af, zelfs met MPE, of zo vergelijkbaar zijn, zeker studio 3.3 tegenover live 11 suite (ik heb het nu al over 11..), in wezen blijft ableton zijn ding doen, en bitwig ook.
wanneer mijn bitwig plan afloopt, ga ik zeker strategisch het volgende plan kopen. ik heb nog genoeg te ontdekken in bitwig, en het loopt nog voor meer dan een half jaar...
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben toch gezwicht voor de update naar Equator 2 (ben eigenaar van een Rise25). Ondanks de pittige prijs vind ik de mogelijkheden van Equator (1) in combinatie met de controller al erg fijn en ben heel benieuwd naar de evolutie van de plugin naar de nieuwe versie. Echter heeft het eerste probleem zich al voorgedaan: Na aankoop is de plugin blijkbaar (enkel) te downloaden via de Roli Connect app. En die app krijg ik niet werkend op mijn Windows 8.1 systeem!
Alle voorgaande software kon ik downloaden na ingelogd te hebben op de 'My Roli' pagina op de website van Roli, maar daar staat Equator 2 dus nu niet bij....
Ik heb een support ticket ingediend bij Roli met de vraag hoe dit nu op te lossen. Binnen nu en 4 december(!) zal ik een reactie moeten krijgen. Wordt vervolgd....
 
Na aankoop is de plugin blijkbaar (enkel) te downloaden via de Roli Connect app. En die app krijg ik niet werkend

Installeren van Roli software is een groot drama. Eerste advies wat ik je kan geven is: zet virusscanners of dergelijke software uit. Check ook eens of win 8.1 het wel ondersteund, tickets naar Roli zijn vaak alleen maar enkeltjes, er staan op de FAQ ook nog een aantal adviezen.
ps: ik ga ook zwichten, ik voel het...
 
Ik kreeg gisteravond een reactie van Roli (gelukkig ruim binnen de gestelde reactietijd): "We only officially support Windows 10 now, and while there are some workarounds for our older software, since Equator2 is brand new I don't think there's much I'll be able to suggest, as it definitely needs the latest version of ROLI Connect to work. Since mainstream support from Microsoft ended in January 2018, we're no longer able to do any development work for Windows 8.1."

De Roli-medewerker gaf ook aan dat hij mijn aankoop kan terugdraaien als ik dat wens. Aangezien ik in de nabije toekomst nog geen OS update overweeg, heb ik maar gevraagd om het terugdraaien in gang te zetten..... ;{
 
Ik kreeg gisteravond een reactie van Roli (gelukkig ruim binnen de gestelde reactietijd): "We only officially support Windows 10 now, and while there are some workarounds for our older software, since Equator2 is brand new I don't think there's much I'll be able to suggest, as it definitely needs the latest version of ROLI Connect to work. Since mainstream support from Microsoft ended in January 2018, we're no longer able to do any development work for Windows 8.1."

De Roli-medewerker gaf ook aan dat hij mijn aankoop kan terugdraaien als ik dat wens. Aangezien ik in de nabije toekomst nog geen OS update overweeg, heb ik maar gevraagd om het terugdraaien in gang te zetten..... ;{

jammer, ja veel vergt nu windows 10, als het nieuwe produkten zijn (er zijn uitzonderingen). ik ben een jaar geleden van windows 7 naar windows 10 gegaan. geen spijt van. en windows 7, pas sinds... ik weet het niet meer, maar veel later dan 2009... en 2019 voor windows 10, 4 jaar ná windows 10 (al zijn er nu hoeveel windows 10 versies?? al worden ze ook niet allemaal meer ondersteund, of getest, ik bedoel de zgn. april/oktober releases, zoals 1909, of de laatste die nu ineens 20H2 heet..)

EDIT: het lijkt nu, zeker nu er nieuwe produkten zijn, dat roli weer wat aktiever is, zal eens op het forum kijken of de berichten die ik een half jaar geleden heb geplaatst, nu wél zijn goedgekeurd...
 
Laatst gewijzigd:
Ik kreeg gisteravond een reactie van Roli (gelukkig ruim binnen de gestelde reactietijd): "We only officially support Windows 10 now, and while there are some workarounds for our older software, since Equator2 is brand new I don't think there's much I'll be able to suggest, as it definitely needs the latest version of ROLI Connect to work. Since mainstream support from Microsoft ended in January 2018, we're no longer able to do any development work for Windows 8.1."

De Roli-medewerker gaf ook aan dat hij mijn aankoop kan terugdraaien als ik dat wens. Aangezien ik in de nabije toekomst nog geen OS update overweeg, heb ik maar gevraagd om het terugdraaien in gang te zetten..... ;{

Wat is de reden dat je niet naar Win 10 wilt eigenlijk? Windows 7 draaide altijd wel lekker, maar ik vond Windows 8 echt een gedrocht. Win10 daarentegen vind ik erg goed, vergelijkbaar met 7. Daarbij kost een OEM versie echt maar luttele tientjes. Ik denk ook dat 99% van alle software wel werkt op win10 nu.
Ik ben gisteren trouwens ook overstag gegaan. En nee, het ging weer niet zonder problemen het installeren. Uiteindelijk was het gelukkig maar een kwestie van uit- en inloggen op Roli Connect. Het werd toen al laat, dus ben ik alleen nog bezig geweest met door wat presets heen scrollen, die overigens niet verkeerd klinken. Vanavond eens zien of ik in de Manual kan duiken, de boel een beetje ontdekken. Tijd tekort en ook Pigments 2 er nu bij, mijn arsenaal is dusdanig uitgebreid dat ik nu echt moet stoppen, ik hang een beetje aan het GAS heb ik gemerkt. :stupid
 
Wat is de reden dat je niet naar Win 10 wilt eigenlijk?

Dat heeft vooral te maken met het feit dat ik nu een laptop heb waarop alles fatsoenlijk werkt en waarmee ik m'n muziek kan opnemen.
Het is best leuk om af en toe ook een beetje met de technische kant van mijn thuisstudiootje bezig te zijn, maar het liefst ben ik muzikaal bezig i.p.v. het opnieuw installeren van mijn DAW, alle plugins en andere tools.
Wellicht dat ik de stap naar Windows 10 maak op het moment dat ik update naar Ableton Live 11 (ik zit nu nog op Ableton Live 9), want als ik dan toch bezig ben, kan ik het net zo goed ineens doen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met Equator 2. Veel plezier alvast!
 
Gisteravond de Manual doorlopen van Equator 2. Ik heb vooralsnog zeker geen spijt, het is allemaal vrij simpel, de kracht ligt hem in deze Synth vooral hoe het met MPE om gaat, maar dat was al duidelijk bij deel 1. Maar ten opzichte van deel 1 hebben ze er nu wel echt een monstersynth van gemaakt, de toevoeging van de Granular module is erg goed, hoewel het visueel beter had gekund (je ziet de sample niet meelopen). In het totaal plaatje is het visueel wel een stuk verbeterd. Modulation systeem is hetzelfde als in deel 1, echter is hier nog multi-mod en Math aan toegevoegd. De Rise controls zijn vervangen door Macro's, maar ik heb het gecheckt met de lightpad en het kan er weer gewoon mee bedient worden. Wat me verder opvalt en ik als positief ervaar zijn de hoeveelheid wavetables en samples die er in zitten, ook zitten er presets in de effecten, die overigens erg goed klinken, ik hou van goeie delays die ook 8dotted kunnen syncen, en dat kan deze. Er zijn zelfs 2 delays, ook een granular, wat de effecten dus betreft is dit een ontzettend grote vooruitgang, al moet ik de meeste nog uit proberen. Dan de presets: Roli adverteert heel fijn met 1400 presets, hiervan zijn er 500 blauw = MPE, en 800 oranje = geen MPE. Van de blauwe is zoals ik kan zien ook een oranje variant, voor mij klinkt dat nagenoeg hetzelfde. Iemand had me op KVR uitgelegd dat je een MPE preset niet op een normaal keyboard kan spelen, ik denk persoonlijk dat het wel kan maar een echte keyboard speler zal het verschil wel merken denk ik. betekent dus eigenlijk dat ik gelijk 500 presets af kan strepen die ik nooit zal gebruiken. Daarbij komt ook nog dat van sommige presets meerdere varianten zijn, een Sawtooth of Sine in hetzelfde geluid is al gelijk een nieuwe preset, hieruit moet ik de conclusie trekken dat de hoeveelheid presets een leuk selling point item is voor Roli, maar dit toch wel teleurstellend is. Maar ok, ik koop zo'n synth om zelf geluiden te maken dus verder geen probleem. Verder zijn er een hoop presets van erg hoge kwaliteit, dat dan wel gezegd. Ik heb helaas wel al een issue gehad waarbij mijn project in bitwig niet meer wou starten, waar 2x Equator 2 in zat, dit heb ik wel opgelost maar was daardoor wel die 2 sessies kwijt. Hopelijk komen er snel nog wat patches uit. Maar nu al tevreden verder.
 
Gisteravond de Manual doorlopen van Equator 2. Ik heb vooralsnog zeker geen spijt, het is allemaal vrij simpel, de kracht ligt hem in deze Synth vooral hoe het met MPE om gaat, maar dat was al duidelijk bij deel 1. Maar ten opzichte van deel 1 hebben ze er nu wel echt een monstersynth van gemaakt, de toevoeging van de Granular module is erg goed, hoewel het visueel beter had gekund (je ziet de sample niet meelopen). In het totaal plaatje is het visueel wel een stuk verbeterd. Modulation systeem is hetzelfde als in deel 1, echter is hier nog multi-mod en Math aan toegevoegd. De Rise controls zijn vervangen door Macro's, maar ik heb het gecheckt met de lightpad en het kan er weer gewoon mee bedient worden. Wat me verder opvalt en ik als positief ervaar zijn de hoeveelheid wavetables en samples die er in zitten, ook zitten er presets in de effecten, die overigens erg goed klinken, ik hou van goeie delays die ook 8dotted kunnen syncen, en dat kan deze. Er zijn zelfs 2 delays, ook een granular, wat de effecten dus betreft is dit een ontzettend grote vooruitgang, al moet ik de meeste nog uit proberen. Dan de presets: Roli adverteert heel fijn met 1400 presets, hiervan zijn er 500 blauw = MPE, en 800 oranje = geen MPE. Van de blauwe is zoals ik kan zien ook een oranje variant, voor mij klinkt dat nagenoeg hetzelfde. Iemand had me op KVR uitgelegd dat je een MPE preset niet op een normaal keyboard kan spelen, ik denk persoonlijk dat het wel kan maar een echte keyboard speler zal het verschil wel merken denk ik. betekent dus eigenlijk dat ik gelijk 500 presets af kan strepen die ik nooit zal gebruiken. Daarbij komt ook nog dat van sommige presets meerdere varianten zijn, een Sawtooth of Sine in hetzelfde geluid is al gelijk een nieuwe preset, hieruit moet ik de conclusie trekken dat de hoeveelheid presets een leuk selling point item is voor Roli, maar dit toch wel teleurstellend is. Maar ok, ik koop zo'n synth om zelf geluiden te maken dus verder geen probleem. Verder zijn er een hoop presets van erg hoge kwaliteit, dat dan wel gezegd. Ik heb helaas wel al een issue gehad waarbij mijn project in bitwig niet meer wou starten, waar 2x Equator 2 in zat, dit heb ik wel opgelost maar was daardoor wel die 2 sessies kwijt. Hopelijk komen er snel nog wat patches uit. Maar nu al tevreden verder.

dat was bij equator1 volgens mij ook het geval, evenals bij cypher2, de presets, de overlap, en maar gedeeltelijk MPE. goed voor mij geldt hetzelfde: zelf geluiden maken.
de granular module, ik werk sinds een week echt goed met biotek2, die zelfs quanta, met granular oscillator kan benaderen. biotek2 heeft wel visuele feedback voor de granular (niet voor de sample oscillator...).

ik ben benieuwd naar hoe equator 2 zich zal ontwikkelen, er staat nog veel in de planning volgens mij, wel nog erg kaal en toch al krachtig. ik blijf afwachten. genoeg speelgoed... zoals biotek2, maar goed, die had ik dan ook heel goedkoop... (waarom zeg ik dat? anders had ik m niet gekocht, en dat zou toch een gemis zijn, het is ingewikkeld ding, maar eens de YT tutorials bekeken, veel simpeler dan ik dacht, ik was al op mijn eigen wijze ver gekomen, maar nu heb ik zowat alles door, dat betekent nog niet, dat ik al krachtige presets heb gemaakt, speel nog maar met 1 oscillator, de granular oscillator, en da is plezier zat, voor even. 4 granular oscillator "seriëel", of 12 parallel (x4) kan allemaal...

ja de macro's, het ziet er alleen anders uit, het gedrag lijkt me identiek. ow een granular delay, nice.
ik houd m in de gaten, die equator2... dank! voor het delen van je ervaring.

(vital is overigens erg fijn, ook voor MPE, eigen karakter, is geen vervanger voor serum of vaporizer2, etc. wel een uitbreiding van het palet, het klankpalet..)
 
Gisteravond de Manual doorlopen van Equator 2. Ik heb vooralsnog zeker geen spijt, het is allemaal vrij simpel, de kracht ligt hem in deze Synth vooral hoe het met MPE om gaat, maar dat was al duidelijk bij deel 1. Maar ten opzichte van deel 1 hebben ze er nu wel echt een monstersynth van gemaakt, de toevoeging van de Granular module is erg goed, hoewel het visueel beter had gekund (je ziet de sample niet meelopen). In het totaal plaatje is het visueel wel een stuk verbeterd. Modulation systeem is hetzelfde als in deel 1, echter is hier nog multi-mod en Math aan toegevoegd. De Rise controls zijn vervangen door Macro's, maar ik heb het gecheckt met de lightpad en het kan er weer gewoon mee bedient worden. Wat me verder opvalt en ik als positief ervaar zijn de hoeveelheid wavetables en samples die er in zitten, ook zitten er presets in de effecten, die overigens erg goed klinken, ik hou van goeie delays die ook 8dotted kunnen syncen, en dat kan deze. Er zijn zelfs 2 delays, ook een granular, wat de effecten dus betreft is dit een ontzettend grote vooruitgang, al moet ik de meeste nog uit proberen. Dan de presets: Roli adverteert heel fijn met 1400 presets, hiervan zijn er 500 blauw = MPE, en 800 oranje = geen MPE. Van de blauwe is zoals ik kan zien ook een oranje variant, voor mij klinkt dat nagenoeg hetzelfde. Iemand had me op KVR uitgelegd dat je een MPE preset niet op een normaal keyboard kan spelen, ik denk persoonlijk dat het wel kan maar een echte keyboard speler zal het verschil wel merken denk ik. betekent dus eigenlijk dat ik gelijk 500 presets af kan strepen die ik nooit zal gebruiken. Daarbij komt ook nog dat van sommige presets meerdere varianten zijn, een Sawtooth of Sine in hetzelfde geluid is al gelijk een nieuwe preset, hieruit moet ik de conclusie trekken dat de hoeveelheid presets een leuk selling point item is voor Roli, maar dit toch wel teleurstellend is. Maar ok, ik koop zo'n synth om zelf geluiden te maken dus verder geen probleem. Verder zijn er een hoop presets van erg hoge kwaliteit, dat dan wel gezegd. Ik heb helaas wel al een issue gehad waarbij mijn project in bitwig niet meer wou starten, waar 2x Equator 2 in zat, dit heb ik wel opgelost maar was daardoor wel die 2 sessies kwijt. Hopelijk komen er snel nog wat patches uit. Maar nu al tevreden verder.

Bedankt voor het delen van je ervaring tot nu toe! Van Roli staat me wel bij dat ze regelmatig patches uitbrengen en hun producten blijven ondersteunen, dus hopelijk verdwijnen die kinderziektes daardoor snel.
 
Ik heb in het verleden wel eens Tone2 Gladiator en Electrax geprobeerd, mooie sounds. Nu zie ik dat hun vlaggenschip Icarus 2 ook MPE heeft. Heeft iemand deze wel eens geprobeerd? Ik geloof dat Tone2 een beetje een buitenbeentje is, ze staan volgens mij niet op Pluginboutique en dat soort sites. Maar het is volgens mij wel een hele vette synth:

 
Ik heb in het verleden wel eens Tone2 Gladiator en Electrax geprobeerd, mooie sounds. Nu zie ik dat hun vlaggenschip Icarus 2 ook MPE heeft. Heeft iemand deze wel eens geprobeerd? Ik geloof dat Tone2 een beetje een buitenbeentje is, ze staan volgens mij niet op Pluginboutique en dat soort sites. Maar het is volgens mij wel een hele vette synth:



nooit geprobeerd. een buitenbeentje? ja, serum of dune, avanger, falcon worden vaker genoemd, maar icarus is niet zó onbekend. wanneer de bekende threads over supersynths gaan, welke bijna niet... dan komt icarus zeker voorbij.
het lijkt me ook een vette synth. een alleskunner, falcon achtig? of kan die nóg meer.
 
misschien wordt het weer tijd voor een nieuwe lijst van MPE capable synths, net een nieuwe ontdekt, of nieuw. onbekend. een granular synth, van tracktion (of ondergebracht delta-v heeft m gemaakt), best wel een bijzondere, lijkt me persoonlik veel interessanter dan quanta, die nu voor dezelde prijs gaat. quanta heeft zeker zijn merites, deze gaat wat dieper, en tegelijkertijd, is er veel aandacht aan besteed, om die diepte heel toegankelijk te maken.

tracktion spacecraft:

https://www.tracktion.com/products/spacecraft

nu in sale, in cart: $42,07:

https://www.jrrshop.com/tracktion-delta-v-audio-spacecraft-granular-synth
 
ook interessant: er staat bij dat je MAX 8 nodig hebt, maar volgens mij kun je ook standalone applikaties maken, het is wat onduidelik, en heb ook gevraagd hoe het werkt als M4L device, want een grote integratie met roli seabord blocks (lightpad M en seabord) én MPE...

https://granurise.com/
 
Back
Top