dannykorrson
gebruik standaard
Naast de oneindige stroom van synth-kloon-teasers, printplaten en ander nieuws, heb je via de Behringer Facebook-pagina misschien wel berichten gezien op forums - met aanbiedingen en prijsdalingen voor een aantal Behringer producten in recente weken, sommige behoorlijk significant. Is dit slechts een paar goede deals, of een deel van een bredere strategie?
Uli Behringer:
"We are now offering price reductions up to 40% - across all brands and products – and with immediate effect. Since then our order books have tripled and we’re working extremely hard to ramp up production in order to meet demand.
But we won’t stop here and the next step is to move towards complete Cobots or Collaboration Robotics (https://www.youtube.com/watch?v=5K5VYm8z4nY) as well as digital transformation. We feel confident that will be able to further lower our prices in the future."
Behringer is onlangs verhuisd naar een gloednieuw fabriekscomplex - Music Tribe City in Zhongshan aan de westelijke kant van de Pearl River, waar economies of scale, lagere arbeidskosten en productietechnieken in staat zijn de marges nog strakker te scheren - het is iets dat weinig andere bedrijven op deze schaal kunnen bereiken.
Dit niveau van dominantie zal onvermijdelijk door sommigen gezien worden als een kwaadwillende kracht, een soort kwaadaardig imperium, en het is waar, Behringer's agressieve prijsstelling en het ontwerp van producten met een recht kloonproduct hebben geresulteerd in een gespierde toegang tot bepaalde productassortimenten die golven maken.
"Btw Model D is now the best selling synth worldwide and closely followed by Neutron. We are thrilled:-) So much more to come:-)"
De flagrante commercialiteit zit niet altijd goed in de creatieve industrie, er zijn ontelbare voorbeelden van bedrijven die worden geleid door traditionele grootzakelijke paradigma's die falen en mislukken door een volledig gebrek aan begrip van de cultuur van creativiteit.
Uli Behringer zegt:
"Het gaat erom geweldige producten te leveren tegen ongelooflijke prijzen en onze klanten te belonen die ons hebben geholpen ons bedrijf op te bouwen."
Uli Behringer:
"We are now offering price reductions up to 40% - across all brands and products – and with immediate effect. Since then our order books have tripled and we’re working extremely hard to ramp up production in order to meet demand.
But we won’t stop here and the next step is to move towards complete Cobots or Collaboration Robotics (https://www.youtube.com/watch?v=5K5VYm8z4nY) as well as digital transformation. We feel confident that will be able to further lower our prices in the future."
Behringer is onlangs verhuisd naar een gloednieuw fabriekscomplex - Music Tribe City in Zhongshan aan de westelijke kant van de Pearl River, waar economies of scale, lagere arbeidskosten en productietechnieken in staat zijn de marges nog strakker te scheren - het is iets dat weinig andere bedrijven op deze schaal kunnen bereiken.
Dit niveau van dominantie zal onvermijdelijk door sommigen gezien worden als een kwaadwillende kracht, een soort kwaadaardig imperium, en het is waar, Behringer's agressieve prijsstelling en het ontwerp van producten met een recht kloonproduct hebben geresulteerd in een gespierde toegang tot bepaalde productassortimenten die golven maken.
"Btw Model D is now the best selling synth worldwide and closely followed by Neutron. We are thrilled:-) So much more to come:-)"
De flagrante commercialiteit zit niet altijd goed in de creatieve industrie, er zijn ontelbare voorbeelden van bedrijven die worden geleid door traditionele grootzakelijke paradigma's die falen en mislukken door een volledig gebrek aan begrip van de cultuur van creativiteit.
Uli Behringer zegt:
"Het gaat erom geweldige producten te leveren tegen ongelooflijke prijzen en onze klanten te belonen die ons hebben geholpen ons bedrijf op te bouwen."