Nieuw project, The Search

Ik heb nog geen enkele thread binnen, wilde voor deze cd jouw foto gebruiken. Mocht je nog wat tracks hebben voor deze cd, ik hoor dan wel van je. Moet zelf ook nog een paar maken.

Phochos
 
Origineel geplaatst door phochos
Ik heb nog geen enkele thread binnen
tracks bedoel je?

zijn dat deze dan niet:
1. Revelation At Dunghill Uppermost (Electroshock Piggybank)
2. Out Of Time (Phochos)
3. Spacedub (Demian)
4. Sequencing Down (Phochos)
5. Insert 25 Cents And Mix It (Astronaut)
6. Dig It All (Phochos)
7. The Tribesmen Remix (Cross-fire)

Origineel geplaatst door phochos
wilde voor deze cd jouw foto gebruiken.
deze bedoel je?

attachment.php


:D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
tracks bedoel je?

zijn dat deze dan niet:



deze bedoel je?

attachment.php


:D

Hoi 6,

Die nummers zijn van de eerste cd The Search. Ik had de bedoeling om een tweede cd te maken, met nummers erbij van andere synthforumleden (wellicht heb jij zelf ook zin). En ja, die foto wilde ik gebruiken. Misschien een leuke titel "The S.E.T.I.-Project, Search For The Coneheads".

Phochos:D
 
In navolging van de cd "The S.E.T.I.-Project, The Search For Poly One" wil ik nu een tweede opvolger gaan formeren met stukken van jullie dus. Wie heeft er nog een leuk cosmisch stuk in de stijl van Schulze, Jarre, Tangerine Dream of Vangelis en wil ook op deze Orion schijf komen, stuur je stuk dan door naar mijn emailadres phochos.jos@hetnet.nl dan kan ik een mooi hoesje ervoor gaan ontwerpen. Wellicht maak ik zelf er ook nog een paar stukken voor als er te weinig animo voor is.

Phochos:D
 
In navolging van de cd "The S.E.T.I.-Project, The Search For Poly One" wil ik nu een tweede opvolger gaan formeren met stukken van jullie dus. Wie heeft er nog een leuk cosmisch stuk in de stijl van Schulze, Jarre, Tangerine Dream of Vangelis en wil ook op deze Orion schijf komen, stuur je stuk dan door naar mijn emailadres phochos.jos@hetnet.nl dan kan ik een mooi hoesje ervoor gaan ontwerpen. Wellicht maak ik zelf er ook nog een paar stukken voor als er te weinig animo voor is.

Phochos:D

Nog iemand interesse om mee te doen op de tweede S.E.T.I.-cd?

Phochos
 
niet hellemaal mijn muziek maar leuk om een keer een sequencer nummer (kort door de bocht genomen) maar ik wil wel een keer een poging wagen. :)
 
Wie willen er nog meer een poging wagen voor deze cd. Het wordt overigens de cd met de titel "The S.E.T.I.-Project, Search For The Poly Six".

Phochos:D
 
Na een lange tijd maar weer eens een oproep voor de cd "The S.E.T.I.-Project, Search For The Poly Six".

Wie heeft er zin om op deze cd mee te doen, komt dan uit op de nieuwe Eolus label.

Phochos
 
Ik heb wel zin om mee te doen, mits ik niet de enige ben :D

Dus, nog steeds een kosmische track? Dat spreekt me wel aan iig
 
Ik heb wel zin om mee te doen, mits ik niet de enige ben :D

Dus, nog steeds een kosmische track? Dat spreekt me wel aan iig

Zoiets ja, mag natuurlijk ook gewoon met veel sequencers erin of echt een puur stuk cosmische ambient muziek. Ik ga zelf ook een stuk ervoor schrijven.

Phochos
 
bij S.E.T.I. moet ik aan deze cd denken.

lekkere vage ruimte opnames :)

set-p.jpg


@ Septic > erg lekker en donker :okdan:
 
Dit wordt het hoesje voor "The S.E.T.I.-Project, The Search For Poly Six".

Phochos
 

Attachments

  • SETI02.jpg
    SETI02.jpg
    153,3 KB · Bekeken: 43
En dit is het vernieuwde hoesje van de eerste uit deze reek, "The S.E.T.I.-Project, The Search For Poly One".

Phochos
 

Attachments

  • SETI01.jpg
    SETI01.jpg
    89,6 KB · Bekeken: 48
Back
Top