Nieuw project, The Search

Ik denk dat het voor sommige mensen onmogelijk is om alle aparatuur die in de studio staat te gebruiken.

Phochos, Misschien is het leuker om een bepaald thema te verzinnen en de mensen daar dan een nummer over te laten maken...natuurlijk moet het wel een hoog populair wetenschappelijk KIJK gehalte hebben want dat zijn we gewend van Orion records :D

Iets van de geschiedenis, topografie, ruimtevaart etc.etc.etc.
 
Ik ga deze thread afsluiten en dan ga ik verder op de thread

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=28108

Ik zal inderdaad een onderwerp dan verzinnen voor de contest, zal wel iets met ruimtevaart of sterrenkunde worden.

Phochos:D

Geachte moderators, deze thread mag dan dicht. We gaan verder op de hier aangegeven thread.:slotje:
 
Onder Mindsearch's Revenge zal de cd "The Search For The Poly One" verschijnen, eventueel aangevuld met een aantal remixen van andere artiesten.

Phochos:D
 
Een leuk id- volgens mij heeft het kans van slagen.
alleen denk ik dat velen druk zijn met hun 'eigen' projecten etc.
Ik zou zeggen stel de deadline gewoon uit tot 31-12-2005, of tot de zomer: 31 juli 2005 ,dan hebben leden nog maanden de tijd om tracks in te sturen en kan jij duidelijke 'regels' formuleren en de boel meer prikkelen;)
Ik wil wel meedoen maar niet binnen een paar weken..:duivels:
 
Bij deze wil ik dan het project een nieuwe wending geven. Dus bij deze:

INZENDINGEN MOGEN TOT EN MET 31 AUGUSTUS 2005 VOOR HET PROJECT "THE SEARCH FOR POLY ONE".

Het is dus een cosmische cd die op Orion Records dan uitkomt. De beste 15 stukken zullen dan op een cd gezet worden. De lengte van de stukken mag maximaal 6 minuten gaan duren, zou dan in totaal een 90minuten cdr worden.

De hoes is al bekend, maar voor wie hem nog niet heeft gezien zal ik binnenkort hem hierop plaatsen.

Phochos:D
 
Re: Nieuw project, The Search

Origineel geplaatst door phochos
Misschien een idee om, in navolging van de "Monosynth Contest" een nieuwe contest te houden onder de titel The Search waarbij ipv een monosynth bij de Monocontest nu gewoon alle apparatuur wordt gebruikt die men in de studio of thuisstudio heeft staan.

... mag ik geen spullen gebruiken die buiten mijn studio staan?
 
Okay, dus even voor de duidelijkheid.
Ik mag dus ALLES gebruiken wat zich in mijn studio bevindt? Dus ook piepschuim, een glasplaat van 80 cm bij 1 meter 40, een wierookhouder, een blacklight, 10 meter UTP kabel, een printer en zelfs een bureaula vol met C64 cassettebandjes?

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Okay, dus even voor de duidelijkheid.
Ik mag dus ALLES gebruiken wat zich in mijn studio bevindt? Dus ook piepschuim, een glasplaat van 80 cm bij 1 meter 40, een wierookhouder, een blacklight, 10 meter UTP kabel, een printer en zelfs een bureaula vol met C64 cassettebandjes?

-C-

ja en zelfs je senseo ;) het beroemde brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geluid :koffie:
 
Origineel geplaatst door C738
Okay, dus even voor de duidelijkheid.
Ik mag dus ALLES gebruiken wat zich in mijn studio bevindt? Dus ook piepschuim, een glasplaat van 80 cm bij 1 meter 40, een wierookhouder, een blacklight, 10 meter UTP kabel, een printer en zelfs een bureaula vol met C64 cassettebandjes?

-C-

Ja,

Alles mag zolang het maar cosmisch klinkt en de titel Search For The Poly One eer aandoet.:D
 
Bij deze nog het volgende:

Zouden jullie de stukken in .wav of mp3 kunnen sturen, is voor mij wat gemakkeliijker om te verwerken.

Phochos:D
 
NOG MAAR EEN KEERTJE EEN OPROEP VOOR DE CD "THE SEARCH FOR POLY ONE":

Tot en met 31 augustus 2005 is het mogelijk om jullie kosmische stukken op .mp3 of .wav in te zenden naar mijn adres om mee te doen op de gelijknamige cd. Tot op heden heb ik nog geen stuk ontvangen van jullie, maar het is dus nog altijd mogelijk. Dus doe je best!
De bedoeling is dat deze cd dan in oktober of november gaat verschijnen op Orion Records.

Mijn adres is:

Jos Lieffering
Schoolmeesterstraat 14
2523 XG Den Haag

Of mijn emailadres: phochos.jos@hetnet.nl

Veel succes allemaal en ik verwacht hele mooie kosmische stukken, met of zonder sequencer.

Phochos:D :halleluja
 
hey Phochos,

mijn Electronisch Zeehonden Paradijs mag erop. Of het cosmisch klinkt weet ik niet.
Eental aantal andere stukken zijn wel kosmisch, maar die zijn wellicht te lang.

Maar ik heb nog de tijd tot aug. om nog wat te maken.
En. wie weet maak ik iets exclusiefs. :D
Mvg,
Marcel.
 
Origineel geplaatst door phochos
NOG MAAR EEN KEERTJE EEN OPROEP VOOR DE CD "THE SEARCH FOR POLY ONE":

Tot en met 31 augustus 2005 is het mogelijk om jullie kosmische stukken op .mp3 of .wav in te zenden naar mijn adres om mee te doen op de gelijknamige cd. Tot op heden heb ik nog geen stuk ontvangen van jullie, maar het is dus nog altijd mogelijk. Dus doe je best!
De bedoeling is dat deze cd dan in oktober of november gaat verschijnen op Orion Records.

Mijn adres is:

Jos Lieffering
Schoolmeesterstraat 14
2523 XG Den Haag

Of mijn emailadres: phochos.jos@hetnet.nl

Veel succes allemaal en ik verwacht hele mooie kosmische stukken, met of zonder sequencer.

Phochos:D :halleluja

Vanavond, morgen en overmorgen zijn er weer de Landelijke Sterrenkijk Dagen in Nederland (en Belgie?). overal in het land gaan de deuren van de sterrenwachten open voor publiek.

Kan ja alvast inspiratie opdoen :okdan:
 
...ik snap het nog steeds niet...

eerst mag je alleen een monosynth gebruiken, en aan het eind van dit draadje mag ik een 32 kanaals multitimbraal workstation dat vol polyfoon is gebruiken?
...en er staat ook al een keer of 5 dat deze draad gesloten is/wordt..nou ja, ik ben benieuwd naar de inzendingen:)
 
Origineel geplaatst door Vl1
...ik snap het nog steeds niet...

eerst mag je alleen een monosynth gebruiken, en aan het eind van dit draadje mag ik een 32 kanaals multitimbraal workstation dat vol polyfoon is gebruiken?
...en er staat ook al een keer of 5 dat deze draad gesloten is/wordt..nou ja, ik ben benieuwd naar de inzendingen:)

Vl1,

Volgens mij heb ik later in deze thread erbij gezet dat het gaat om een kosmisch nummer. Al gebruik je alle synthesizers die Feedback heeft staan, dat maakt me niet uit, als er maar een mooi kosmisch nummer uitkomt.

Phochos:D
 
graag verneem ik de defenitie : Kosmisch klinken

heb wel wat maar weet het niet zeker ..
 
Back
Top