Nieuw project, The Search

Als opvolger van de Volumes 1 en 2 van "The S.E.T.I.-Project" gaat er een derde komen met de ondertitel "The Search For The Poly800". De stukken voor de nieuwe mag met een Korg Poly 800 gemaakt worden, maar hoeft natuurlijk niet. De vorige cd's waren als ondertitel "The Search For The Poly One" en "The Search For The Poly Six". Ondergetekende zal ook weer een aantal stukken fabriceren.

Phochos
 
Als opvolger van de Volumes 1 en 2 van "The S.E.T.I.-Project" gaat er een derde komen met de ondertitel "The Search For The Poly800". De stukken voor de nieuwe mag met een Korg Poly 800 gemaakt worden, maar hoeft natuurlijk niet. De vorige cd's waren als ondertitel "The Search For The Poly One" en "The Search For The Poly Six". Ondergetekende zal ook weer een aantal stukken fabriceren.

Phochos

Het nieuwe project gaat toch anders worden. In navolging van een thread van een hele tijd geleden lijkt het me wel weer leuk om dan maar een synth te gebruiken en dan vooral de monofone synths. Daar wordt de titel : The S.E.T.I.-Project, The Search For The Mono Star".

Phochos

P.S. Ondergetekende doet mee met een Yamaha CS01!!!
 
Het nieuwe project gaat toch anders worden. In navolging van een thread van een hele tijd geleden lijkt het me wel weer leuk om dan maar een synth te gebruiken en dan vooral de monofone synths. Daar wordt de titel : The S.E.T.I.-Project, The Search For The Mono Star".

Phochos

P.S. Ondergetekende doet mee met een Yamaha CS01!!!



Voor het derde project van The S.E.T.I.-Project, zoek ik mensen die in het bezit zijn van een Roland Jupiter (Jupiter 4, Jupiter 6, Jupiter 8, JP8000 en mag ook JD800). Daarom wordt de ondertiteling nu "The Search For Jupiter".

Wie heeft er zin om een poging te wagen met de gebruikmaking van alleen maar de Jupiter (welke zijn opgegeven) en wil hiermee een cosmisch of sequencer track maken voor op deze cd??

Ik hoor graag. Zelf componeer ik een stuk op mijn Roland JP8000.

Phochos
 
Voor het derde project van The S.E.T.I.-Project zoek ik dus nog steeds mensen die mee willen doen met één synthesizer. Hoeft zeker niet een Roland Synthesizer te zijn zoals ik in mijn laatste verhaaltje zetten.

De titel voor het derde project wordt "The S.E.T.I.-Project, The Search For Poly Eighthundred".

Phochos
 
Ben je nou al 6 jaar bezig om dit project op cd te krijgen?
 
Nee, dit is alweer project nummero 3, de eerste twee zijn allang uitgebracht (The Search For Poly One en The Search For Poly Six). Zijn verkrijgbaar via Orion Records.

Phochos
 
Back
Top