Behringer RD-9

8d22f716-a9fe-4cfd-9b0f-d0ec017152cd

Verrassend? Nee! Interessant? Misschien...

Verder nog geen details.

Click image for larger version  Name:	RD909.jpg Views:	1865 Size:	66,8 KB ID:	3639104
 
Last edited by a moderator:
Nu (weer) ‘op aanvraag’ 😁

Maar bij Bax over ca 13 weken.


..kan dus ook 13 maanden zijn.
 
  • Duimpje
Duimpjes: DRe
Nu (weer) ‘op aanvraag’ 😁

Maar bij Bax over ca 13 weken.


..kan dus ook 13 maanden zijn.
Ik denk dat ik nooit meer wat ga kopen bij Bax alles duurt daar een eeuwigheid. Volgens mij mogen zij de restanten inkopen.
 
Ik heb er 1 besteld bij Thomann, leverdatum 25-6.

Ben ontzettend benieuwd, zoals zo velen :)
Wanneer heb jij hem besteld als ik vragen mag? Ik heb hem 3-6 besteld maar ze doen geen uitspraken over leverdatum bij mij?
 
Wanneer heb jij hem besteld als ik vragen mag? Ik heb hem 3-6 besteld maar ze doen geen uitspraken over leverdatum bij mij?
Ik heb hem afgelopen donderdag besteld bij Thomann. Leverdatum stond erbij toen hij nog leverbaar was.
 
Zal wel ergens anders gemeld zijn (zoekfunctie weigert de term "RD-9": te weinig letters) maarre de RD-9 (Behringer's kloon v/d Roland TR-909) is (eindelijk) te koop. Hij kost 355 Euro. Zie Musicstore.de. Acceptabel prijsje denk ik.

[edit] Laat maar. Blijkt pas te leveren te zijn in oktober. Maar je mag waarschijnlijk wel alvast betalen. Zucht...
 
Hilarisch dat er een kerel al over zat te ranten dat t te duur was.
 
Zal wel ergens anders gemeld zijn (zoekfunctie weigert de term "RD-9": te weinig letters) maarre de RD-9 (Behringer's kloon v/d Roland TR-909) is (eindelijk) te koop. Hij kost 355 Euro. Zie Musicstore.de. Acceptabel prijsje denk ik.

[edit] Laat maar. Blijkt pas te leveren te zijn in oktober. Maar je mag waarschijnlijk wel alvast betalen. Zucht...
Bij Thomann een eurootje minder en leverbaar in 5-7 weken (staat er nu).
En kan via creditcard of rembours; dan ben je pas geld kwijt als ie verzonden/geleverd wordt.
 
Bij Thomann maakt het niet uit hoe je betaald, pas als ze versturen schrijven ze het af en niet eerder.
Is het zo dat in dit soort gevallen de prijs nog omhoog of omlaag gaat en dat je meer moet betalen als het artikel daadwerkelijk geleverd wordt? Want dan weet je de uiteindelijke prijs nog steeds niet. En de levertijd ook niet: Musicstore.de zegt oktober 2021 en Thomann ergens in juli 2021. Scheelt nogal... Zucht. :frons:

Wel leuk dat je nu niet meer een vermogen uit hoeft te geven aan vintage spul i.c.m. een elektrotechneut voor de reparatie dan wel een half bakken micro versie van Roland hoeft te kopen om het "hardware gevoel" te krijgen van de 909. Een v/d meest legendarische bakken uit de geschiedenis. Effe daargelaten of 'ie klinkt zoals het zou moeten: zal wel gez*** over komen op de fora. Maar op ze Haags gezêg: wâh kan jou dâh schelê voor die drie-en-een-halve meijâh?


P.S. Ik spaar mijn geld voor de VCS3 van Aliexpress Behringer die rond de jaarwisseling moet komen. ;)
 
Is het zo dat in dit soort gevallen de prijs nog omhoog of omlaag gaat en dat je meer moet betalen als het artikel daadwerkelijk geleverd wordt?
Nee je betaalt gewoon de prijs die het item had toen je op de koop knop drukte. Dus prijswijzigingen hebben dan geen invloed.
Mocht de prijs stijgen dan heb je geluk, mocht de prijs dalen dan zou je in theorie zelfs de koop kunnen annuleren en opnieuw kopen tegen de lagere prijs.
En Thomann claimt wel gelijk bij paypal, dus je moet direct goedkeuring tot incasso geven, maar het wordt pas afgeschreven als er wordt verstuurd.
 
Wel leuk dat je nu niet meer een vermogen uit hoeft te geven aan vintage spul i.c.m. een elektrotechneut voor de reparatie dan wel een half bakken micro versie van Roland hoeft te kopen om het "hardware gevoel" te krijgen van de 909.
Gezien de prijzen is vintage gear inmiddels niet meer voor muzikanten maar enkel voor verzamelaars / investeerders. Als je met een goede kloon geen goede muziek kunt maken gaat vintage gear je niet helpen.
 
Gezien de prijzen is vintage gear inmiddels niet meer voor muzikanten maar enkel voor verzamelaars / investeerders. Als je met een goede kloon geen goede muziek kunt maken gaat vintage gear je niet helpen.
Hoezo? Weleens gezien hoe duur goede akoestische instrumenten zijn?
 
Als je met een goede kloon geen goede muziek kunt maken gaat vintage gear je niet helpen.
Het is niet de gear die de muziek maakt... dus het kan best wel zijn dat vintage gear heel veel kan helpen.
 
Back
Top