Behringer RD-9

8d22f716-a9fe-4cfd-9b0f-d0ec017152cd

Verrassend? Nee! Interessant? Misschien...

Verder nog geen details.

Click image for larger version  Name:	RD909.jpg Views:	1865 Size:	66,8 KB ID:	3639104
 
Last edited by a moderator:
In m'n laatste bericht in dit topic over prijs kan genegeerd worden, had vroeger altijd een 1 voor duits.
Misschien is dat de reden :).
Maar zal vast niet veel afwijken van rd 8 prijs.
Nou, nog even een half jaar wachten mensen :) , want geef toe, is dit niet een beetje shady hoe dit gedaan word ? :)
 
In m'n laatste bericht in dit topic over prijs kan genegeerd worden, had vroeger altijd een 1 voor duits.
Misschien is dat de reden :).
Maar zal vast niet veel afwijken van rd 8 prijs.
Nou, nog even een half jaar wachten mensen :) , want geef toe, is dit niet een beetje shady hoe dit gedaan word ? :)

Wat bedoel je? Wat is er shady?
 
Komen die drumdinges in zulke grote dozen,wat is er mis met die foto bovenaan ?
 
Superleuk ding natuurlijk.

Voor mezelf gesproken, ik gebruik de R8 nu enkel om met USB de drums te triggeren, de losse audio outs gaan dan mijn geluidskaart in alwaar ik de boel verder door effecten enzo heen haal.
Werkt heel goed, maar wat is het punt om een externe drumdoos te gebruiken vraag ik me nu af, behalve dan dat het leuk is. De sequencer van de RD8 gebruik ik in het geheel niet.
Wat ik even heb gedaan is een synth syncen met de RD8 maar dan zit je zo vast aan de sequencer van de RD8 en in dit geval de MS101 dat je er verder ook weinig constructiefs mee kan.
Tenminste, het zou wel kunnen, maar dan vind ik het makkelijker werken om de boel van uit mijn sequencer aan te sturen, waarmee ik weer op de vraag kom wat het nut is om een externe drumdoos te gebruiken. Maar, ik wil die RD9 eigenlijk best wel hebben, puur omdat het een leuk ding zal zijn, maar er echt veel aan hebben, ik denk niet dat dat het geval zal zijn.

Toch overweeg ik hem te kopen. :D
 
Wat bedoel je? Wat is er shady?
Het uitstellen en dan nieuws dat ze maar in kleine oplage eerst zouden komen.

Ik heb maar bij bax en thomann besteld en de snelste levering is de gelukkige.
Of ik moet per ongeluk een financiele meevaller krijgen, dan kan ik geneigd worden om er 2 te houden.
Ik snap niet hoe mensen met geld hun in kunnen houden om er op z'n minst 3 te kopen.
Leuk voor live toch (in slaapkamer whatever)
 
Laatst gewijzigd:
Superleuk ding natuurlijk.

Voor mezelf gesproken, ik gebruik de R8 nu enkel om met USB de drums te triggeren, de losse audio outs gaan dan mijn geluidskaart in alwaar ik de boel verder door effecten enzo heen haal.
Werkt heel goed, maar wat is het punt om een externe drumdoos te gebruiken vraag ik me nu af, behalve dan dat het leuk is. De sequencer van de RD8 gebruik ik in het geheel niet.
Wat ik even heb gedaan is een synth syncen met de RD8 maar dan zit je zo vast aan de sequencer van de RD8 en in dit geval de MS101 dat je er verder ook weinig constructiefs mee kan.
Tenminste, het zou wel kunnen, maar dan vind ik het makkelijker werken om de boel van uit mijn sequencer aan te sturen, waarmee ik weer op de vraag kom wat het nut is om een externe drumdoos te gebruiken. Maar, ik wil die RD9 eigenlijk best wel hebben, puur omdat het een leuk ding zal zijn, maar er echt veel aan hebben, ik denk niet dat dat het geval zal zijn.

Toch overweeg ik hem te kopen. :D

De analoge religie zal je moeten overhalen.

( En een 9 is geen 8 )
 
Da's wel apart, want ik heb alleen maar sales rank 59 gezien gedurende het laatste uur.

Maar mooi dat ie weg is, kan ik er nog even over nadenken. :D
 
Ik snap niet hoe mensen met geld hun in kunnen houden om er op z'n minst 3 te kopen.
Heel makkelijk hoor.
1. het is behringer (dus geen resale value)
2. al die spullen zitten vol met firmware bugs.
3. software is beter
4. er zijn al genoeg wegwerpplastic producten
 
Heel makkelijk hoor.
1. het is behringer (dus geen resale value)
2. al die spullen zitten vol met firmware bugs.
3. software is beter
4. er zijn al genoeg wegwerpplastic producten
1. Misschien, ik vraag me af wat er met kloon prijzen gaat gebeuren als/wanneer Behringer stopt met specifieke klonen produceren.
2. Niet meer dan andere merken, in mijn ervaring.
3. Beter voor wat?
4. Zeker, gelukkig gaan Behringer producten veelal héél lang mee (uit ervaring).
 
Back
Top