D&R compressor/limiter

ElektracidZ

Ouwe rot
Lid sinds
25 mei 2004
Berichten
989
Ik heb laatst een 2 D&R mono compressor/limiters gekocht voor 30 euro die al zo'n 12 jaar stof lag te trekken bij iemand en vroeg me af wat dit setje nu eigenlijk waard is, omdat ik las dat ze gewild zijn. Iemand een idee? Ik denk er niet aan ze te verkopen, ze klinken erg goed, maar ik ben gewoon benieuwd.

Alvast bedankt!
 
ik las dat ze gewild zijn

Ik kan me het niet voorstellen, ik vind het niks bijzonders, vn wat ik me ervan herinner is het minder dan een composer, of die alesis compressor.
D&R heeft een hoop van die goedkope dingetjes gemaakt, oa ook nog een exciter, ben ik ook niet kapot van.
Prijs/kwaliteit verhouding (whatever that means in audio ;) ) is voor 30 euro natuurlijk altijd leuk.
 
Trek deze threat maar eens naar boven. Ik heb zelf zo'n modulair effecten rack van D&R. Er zitten 2 compressors, 2 Parametric EQ's, 2 Gate's, 1 stereo Limiter, 1 Fase meter en natuurlijk een patchbay in. Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ook zo'n ding hebben. En wat vinden jullie daar dan van?
 

Attachments

  • d&r modules.jpg
    d&r modules.jpg
    36 KB · Bekeken: 116
Ik heb wel wat D&R modules. Op zich zijn ze prima, met name de parametrische EQ is erg goed, maar 't is oud: ze ruisen en ze kraken. Die compressors gebruik ik eigenlijk bijna nooit, omdat ik twee verschillende mono compressors heb die zich allebei net anders gedragen. Hoe dan ook: leuk spul, maar je moet niet vies zijn van een beetje ruis.
 
Die compressors zijn niet goed vind ik.


Die equalisers zijn wel erg goed, en ik vraag me ook af hoe die exciters zijn van D&R

heeft iemand ervaring daarmee?
 
Back
Top