Wat is het meest waardeloze apparaat wat je ooit hebt aangeschaft?

moogs, dan weer krakende pot defecte schuifregelaar kapotte toets let wel, bij nieuw aangeschafte produceten, alesis was helemaal een ramp.
peavy versterker die helemaal niks deed.
slecht afgestelde of onbespeelbare fenders (dit is wel enorm verbeterd)
koop al 35 jaar elektronisch spul, japans was kwalitatief (dus niet de klank) verreweg beter.

maar misschien ben ik voor het ongeluk geboren.
 
moogs, dan weer krakende pot defecte schuifregelaar kapotte toets let wel, bij nieuw aangeschafte produceten, alesis was helemaal een ramp.
peavy versterker die helemaal niks deed.
slecht afgestelde of onbespeelbare fenders (dit is wel enorm verbeterd)
koop al 35 jaar elektronisch spul, japans was kwalitatief (dus niet de klank) verreweg beter.

maar misschien ben ik voor het ongeluk geboren.

nou, dat herken ik toch wel.
ze waren de eerste met het quick and sloppy money making.
buchla , en nog wat merken zijn daarop uitzonderingen, maar dat betaal je ook.

:koffie:
 
Leifheit kaasschaaf, hij schaaft geen kaas. Sta je dan je kaas te aaien met zon ding. Wat een sof.
 
n portable dat recorder van sony

speelt alleen nog maar af , spoelt niet meer vooruit of terug
paar keer laten repareren, maar de reperateur zei dat t ding eigenlijk n te ieniemienie mechaniek heeft om t n redelijke termijn uit te houwe

had ie ook wel mogen vertellen toen ik t ding aanschafte8D

en met de yamaha cs1x ben ik ook nooit vriendjes geworre(maar das met de meeste yamaha zooi zo)
 
Hij gaf nog een toelichting:

moogs, dan weer krakende pot defecte schuifregelaar kapotte toets let wel, bij nieuw aangeschafte produceten, alesis was helemaal een ramp.
peavy versterker die helemaal niks deed.
slecht afgestelde of onbespeelbare fenders (dit is wel enorm verbeterd)
koop al 35 jaar elektronisch spul, japans was kwalitatief (dus niet de klank) verreweg beter.

maar misschien ben ik voor het ongeluk geboren.

Het ging hem over betrouwbaarheid/QC, niet over de functionaliteit of klank op zich.
 
MPC2000XL...
Gekocht, één keertje aangezet en daarna nooit meer.
Staat nog steeds in de kast...
Ik had geen zin om het aparaat 'te leren'.

Wout
 
Ik een Emu MP7...wat een klote sounds zitten daar in..dat zoveel mensen die plastic herrie leuk vinden heeft mij nadien erg verbaasd.
 
Een AKG K171 MKII koptelefoon. Het geluid is prima, maar hij zit (als je een bril draagt) voor geen meter. Na een paar minuten gaat het gewoon zeer doen. Echt zonde van de 125 euro geweest die ik ervoor heb betaald.

Goede reden om lenzen te gaan dragen... :)

Leifheit kaasschaaf, hij schaaft geen kaas. Sta je dan je kaas te aaien met zon ding. Wat een sof.

Kaasschaven zijn inderdaad altijd rampzalige dingen geweest in m'n leven. Elke kaasschaaf die ik heb gehad is ronduit K*T!!! Of je staat inderdaad je kaas te aaien, of je kaas doet niets anders dan vastplakken en opkrullen, of je kaasschaaf buigt compleet krom als je een beetje kracht zet.

De ENIGE kaasschaaf waar ik beste vrienden mee ben geworden in mijn leven is die van mijn moeder. Maar die mag ik niet hebben... grmbl ^)*&^
Ze heeft hem gelukkig wel in haar testament opgenomen... :okdan:

senseo

Ik snap niet wat mensen altijd lopen te zeiken over senseo... Het is inderdaad niet de allerallerbeste koffie ooit, maar het is (mits je de juiste pads hebt) goed te drinken en vooral makkelijk te zetten en in verhouding tot de echte dure machines met van die cupjes, goed te betalen!

In ieder geval stukken beter dan van die B-merk filterkoffie die (wéér eens) te slap of te sterk is gezet!
 
Back
Top