track met 5 geluiden, nord lead en drumstation

da goose

DaGooseMusic.nl
Lid sinds
16 september 2001
Berichten
1.914
Locatie
HI Ambacht
tja... inderdaad.. trackie gemaakt met alleen een nordlead1 en een drumstation en een crash met tape delay uit logic...
anderhalf uur werk

trackie
 
heerlijk vies hoog geluid bij de 4.00.. wel een leuk trackie, uitwerken, of laat je 'mzo minimalistisch?
 
Origineel geplaatst door krz
heerlijk vies hoog geluid bij de 4.00.. wel een leuk trackie, uitwerken, of laat je 'mzo minimalistisch?

ik doe d'r niks meer aan (waarschijnlijk ga ik er ook niks mee doen)
morgen begin ik met de nieuwe jeffed dus de track is alweer van mijn tafel af inmiddels, is echt zo'n 'ik heb niks te doen op zaterdagavond want ik krijg het zondag al druk genoeg en ik heb gewoon zin om een beetje te pielen met een paar biertjes erbij' track
 
had je je rughaar geschoren ofzo? 8D





maarre....dope...en verstandig dat je aan de nieuwe jeffed gaat werken 8o)
 
Origineel geplaatst door Dobre
had je je rughaar geschoren ofzo? 8D

hmmm.. ja.... hoe weet jij dat ?




maarre....dope...en verstandig dat je aan de nieuwe jeffed gaat werken 8o)

;) ja... de keur baas komt hier morgen heen.. moet maar weer is gebeuren he ? tis te lang stil geweest rond de jeffed mannen zeg maar..
 
Origineel geplaatst door Sycorax
mmm... deze vind ik echt goed!!! gaat lekker door...

ik ken jouw muziek niet echt maar ik denk wel dat jij weet wat er goed in de markt ligt... :)


Greetz

ik doe ook maar wat hoor...
inspiratie? han wellerdieck, klojo's gespin (mijn kat), gangmakers (koeken met choco en jam van de vomar) en mijn intens lelijke onderbuurvrouw die mij stalked...
 
Nog een schreeuwende boze meneer erbij? ;)

Maar interessant om de lead ism het filter te horen.
 
Yo! Heerlijk. Die vette bass vind ik echt lekker! Het mag dan wel minimalistic zijn toch hoor je een ´meester´ aan het werk hoor. Heerlijk break, leuk effect en zo. Ik raak hier echt enthousiast van!

Eric
 
Amai goose,
dit live op I love techno van 4 jaar geleden, dan had je mij zwaar uit mijn dak zien gaan. Okee die ruwheid nemen we erbij. Maar 't is echt raw en basic.
Effe een vraagje: na een tijdje komt er onder de nord lead precies een tweede layer bij. Is dat gewoon één sound die wordt gefilterd of is dat een tweede layer? Zoja, is dat een gewone sqaure lead dan ofzo?
Dank je

(ps ik ga effe je echte werk eens beluisteren, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt)
 
Lekkere strakke productie! Gaaf basje!

Die tape delay bevalt me wel ;)

Spoort mij aan om vanavond eens even goed met mijn nieuwe korg ms2000 te gaan kloten :)

Zeer goed!
 
Hele vette track!!
Geweldig toch om met zo weinig elementen zo veel te doen.
Mooie opbouw enzo, en die bas is inderdaad vet. Hier hoort gewoon niks extra's bij vind ik.
Deed me trouwens erg denken aan iets wat Underworld zou kunnen maken dus dan is het voor mij helemaal toppie :)
 
hey gans, hoe laat je die crash overlopen in dat snerpend hoge geluid? echt wijs...
 
Vette track, da goose! Lekkere minimal techno track met erg strakke geluiden. Duidelijk iemand aan het werk die dit vaker gedaan heeft :)
 
Origineel geplaatst door krz
hey gans, hoe laat je die crash overlopen in dat snerpend hoge geluid? echt wijs...

Volgens mij doe je dat met die tape delay.. Ik heb daar ook is meer zitten klooien. Het is een soort verzadigingseffect geloof ik..

Arv
 
Origineel geplaatst door DJ41
Wat een geslijm allemaal zeg... Moet ik een emmer erbij pakken? ;)


hahahahahaa!!!!
en dat op de vroege maandag morgen na een feesie in breda... secret simba (vriendin van me, ga ik binnenkort een plaatje mee maken) en acid junkies live, toch wel leuk dat abbleton live, demootje gehad van Harold, leuk systeem alleen af en toe wat sync problemen
Maaruh.. bedankt voor de reacties...
En, ja die 'fluit' na 4 minuten is de feedback van de tapedelay die op de crash zit...

ok.. nu ga ik douchen, me oren opfrissen, hanekam in model vouwen, broodjes in de oven gooien en whiskas opruimen (een vol blik whiskas op de grond laten vallen geeft best een zooi.. klojo vond het niet erg.. er lag genoeg op de vloer..)
 
hehe zou voor mijn katjes feest zijn... gelukkig laat ik nooit voer vallen ;)
 
Origineel geplaatst door DJOOKbox!
waar heb je die tape delay eigenlijk uitgehaald.?

toch standaard logic fx jef?

enne....nog iets geinigs gemaakt met onze kersverse vader?
 
Back
Top