[Track] Disorder

Scratch

Stamgast
Lid sinds
20 mei 2004
Berichten
432
Locatie
Zoetermeer
Toch maar effe een keer iets van mezelf laten horen...

Disorder is al 1,5 jaar oud. Ik dacht, ik wil nu wel eens de mening van andere horen. Dit nummer staat tevens op een promo cd van de Hogeschool InHolland: InHolland Pop 2003. Da's een muziekwedstrijd waar ik in dat jaar samen met een vriend van me aan heb meegedaan, en is uiteindelijk 't nummer op een cd'tje gekomen: was een leuke ervaring!


http://www.arisingartist.nl/2003/pop_tracks.php?albumID=52


Disoder is natuurlijk niet perfect. M'n grootste obstakels van 't hele nummer zijn de bassen en de kick, ik vind ze niet lekker lopen. Voor de rest ben ik wel tevreden, en blijf ik er dus met mijn poten vanaf! :)
Ik heb nog wat andere versies ervan, voordat ie op cd kwam, moest er weer eens flink in geknipt worden, en natuurlijk was ik het daar niet mee eens. Mijn eigen versie blijft toch naar mijn mening de beste. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de cd versie, omdat hier ook zang op staat.

Maar nu: mijn vraag aan jullie is, of jullie hier 5 minuten van jullie tijd kunnen missen om ff te oordelen. Ik ben benieuwd naar wat andere mensen er van vinden, en uiteraard wil ik graag kritiek van anderen horen, wat kan er allemaal beter?

Gebruikte gear: Yamaha CS6x! En drie leuke dames! :D :D :D (maarja...die ken je helaas niet zien....)

Alvast bedankt!

GrTz
 
Laatst gewijzigd:
heppik weer.... ik kan 't nummer niet volledig uploaden, omdat het te groot zou zijn (1.40 MB)

Dus...dat wordt ff kleiner maken....downen kan nog wel, maar dan krijg je de eerste 45 sec! Tenzij je daar ook al opmerkingen over hebt.... :)

GrTz
 
Ok...nou doet ie t, keb m helaas moeten encoden naar 32 kbps. Kwaliteit is dus niet echt zuiver.
 

Attachments

  • scratch 'n bubble - disorder.mp3
    818,8 KB · Bekeken: 65
Laatst gewijzigd:
Back
Top