welke monitoren?

Ik heb de samson Resolv 50a actieve monitors. En ik heb ze getest naast de Nady, KRK, Alesis en behringers en ze kwamen er veruit het beste uit, qua mijn gevoel uiteraard.

260€ bij musicstore!

Alexxx
 
of 1 stapje zwaarder de 65a ook nog binnen het budget. Deze heb ik nog nooit kunnen luisteren in de buurt van groningen, evenals de tapco s-5.

Gebrek aan goeie zaken in de buurt.....
 
De onlangs geïntroduceerde Emes Kobalts kosten € 595,00 ( adviesverkoopprijs inclusief 19% btw ) per set.

Ik ben naarstig op zoek naar 'Beta-testers' ... Wie durft???
 
Een ritje naar Keulen kost me 35€ aan brandstof. Die rit heb ik gemaakt om mijn gitaar te kopen. Zo heb ik maar liefst 800€ bespaard op de prijs die ze in die mega-store hier een straat verder vragen.

Voor de boxen heb ik de mailorder gebruikt. Maar die kwam samen met het mengpaneel, de micro's, kabels, een zangversterker voor op repetitie, 2 zangboxen, 2 pré-amps, rack... dus is heb zeker een stuk uitgespaard hoor. Alles samen heb ik met mijn aankopen in musicstore/beyers musik/thomann al voor meer dan 3000€ uitgespaard! Daar kan je al heel wat ander materiaal mee kopen. ;-)

Het is nutteloos bij kleine aankopen, maar als je met vrienden een paar bestellingen samen kunt plaatsen is het heel voordelig!

Als je aankoopt moet je rekenen op een 8€ verzendingskosten + 4% op het totaalbedrag wegens verschil in BTW tarief. Vaak is het dan nog goedkoper. En meestal maar 2 à 3 dagen wachten. Terwijl hier iets kopen, naar mijn ervaring, je soms weken levertijd opbrengt.
 
heb de emes kobalt eve zitten strippen . monacor hoog en peerless hds 134 laag/mid een 20 voor tweater en 60 voor woover ( consumenten diy prijs ) om een bassreflec te gebruiken om een tweater te koelen is mega raar . Zelfs het minst geringe weerstand in de bassreflec poort gaat onheroepelijk voor flapper geluiden zorgen .

moet en zal het horen .
 
lees veel goeds over die tapco. Kan ik die in prof groningen beluisteren? en zijn er meer ervaringen hier?
 
Origineel geplaatst door Zero Latency
De onlangs geïntroduceerde Emes Kobalts kosten € 595,00 ( adviesverkoopprijs inclusief 19% btw ) per set.

Ik ben naarstig op zoek naar 'Beta-testers' ... Wie durft???

Graag, ik ben altijd naar goede monitoren op zoek voor de winkel
 
Goh, in mijn zoektocht naar info over monitors kom je steeds weer nieuwe dingen tegen:

Lipinski monitors, zoals bijvoorbeeld gebruikt door Bob Katz... Twee modellen, van ongeveer $1500 en $2300 per stuk... Passief.... Hmm misschien niet voor nu.
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Goh, in mijn zoektocht naar info over monitors kom je steeds weer nieuwe dingen tegen:

Lipinski monitors, zoals bijvoorbeeld gebruikt door Bob Katz... Twee modellen, van ongeveer $1500 en $2300 per stuk... Passief.... Hmm misschien niet voor nu.


deze monitors gebruiken hetzelfde hoog als mijn sets :)
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Ook leuk:

http://www.barefootsound.com/mm12

maar dan hebben we 't gelijk over $10.000 per setje...


erg mooi spul ! 2 16 cm vifa units voor laag mid die erg liniair zijn .. te vergelijken met mn goedkoopste set van 1500 stuk passive ( 500 euro extra active )
 
Heb inmiddels de krk rp 5 een herkansing gegeven, in dezelfde zaak als waar ik mijn behringer heb gekocht, en ik viel bijna om! Wat een verschil met de vorige zaak!

Ik heb mijn keuze gemaakt vanaf zaterdag heb ik de krk`s.
 
als iedereen mooie shit gaat noemen:

Ik heb twee KS digitals nummer 4 en een flinke woofer in de studio.

(moet je wel een groete portemonnee meenemen:duivels: )
 
Origineel geplaatst door mimic-k
Heb inmiddels de krk rp 5 een herkansing gegeven, in dezelfde zaak als waar ik mijn behringer heb gekocht, en ik viel bijna om! Wat een verschil met de vorige zaak!

Ik heb mijn keuze gemaakt vanaf zaterdag heb ik de krk`s.

Succes ermee!
 
Back
Top