Funky doch stevig Drum & Bass trackje

ik denk dat als je het tempo een klein beetje opdrijft, je drums veel kracht geeft
en die bass nog wat meer sub geeft dat je dan wel een vette tech step track
gaat hebben. :D alle elementen zijn er maar het klink allemaal te braaf naar mijn mening.
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ik denk dat als je het tempo een klein beetje opdrijft, je drums veel kracht geeft
en die bass nog wat meer sub geeft dat je dan wel een vette tech step track
gaat hebben. :D alle elementen zijn er maar het klink allemaal te braaf naar mijn mening.

Dat is nou net niet wat ik wil met de track......ik wil meer richting de oude V tijd qua geluid....en zeker geen techstep.
Maar bedankt voor het luisteren ;)
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ik denk dat als je het tempo een klein beetje opdrijft, je drums veel kracht geeft
en die bass nog wat meer sub geeft dat je dan wel een vette tech step track
gaat hebben. :D alle elementen zijn er maar het klink allemaal te braaf naar mijn mening.

sjammer dat C-Code die kant niet op wil gaan met die track.
Ik zat nl. 4 minuten en 25 seconden te wachten voor een climax....die er niet kwam =(

Hij is naar mijn mening té ingetogen...
Kom op man! Rammen met die hap!

R.
 
Origineel geplaatst door funxiun
sjammer dat C-Code die kant niet op wil gaan met die track.
Ik zat nl. 4 minuten en 25 seconden te wachten voor een climax....die er niet kwam =(

Hij is naar mijn mening té ingetogen...
Kom op man! Rammen met die hap!

R.

Die climax moet nog komen, ben pas op de helft ;)
 
Origineel geplaatst door C-Code
Die climax moet nog komen, ben pas op de helft ;)

Ah...de man die van lang voorspel houdt :)

Keep us posted...ben benieuwd hoe 'ie verder gaat.

R.
 
beats zijn cool, leuke geluidjes en effectjes

verder is de track en beetje kaal nog, maar ik mis niet de effecten, in tegenstelling tot anderen, maar juist wat harmonische opvulling, leuke dissonante padjes o.i.d.

verder vind ik dit soort ingetogenheid steeds vetter worden tegenwoordig. complexe beats kunnen mij wel bekoren

ik benieuwd naar de vorderingen! :)
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ik denk dat als je het tempo een klein beetje opdrijft, je drums veel kracht geeft
en die bass nog wat meer sub geeft dat je dan wel een vette tech step track
gaat hebben. :D alle elementen zijn er maar het klink allemaal te braaf naar mijn mening.

Het lijkt me meer dat C-Code een Warhead (van Krust) achtig nummer probeerde te maken. Daar vind ik het in ieder geval op lijken [dat is positief bedoeld btw]: die droge beat en snare, catchy bassline. Maar het melodietje is net niet catchy genoeg om het hele nummer door te laten gaan. Verder is de opbouw ook nogal saai.
 
Saaie intro's zijn gaaf!

Saaie intro's zijn gaaf!

Lekker nummertje ;)
Hier en daar ook wat (zweverige) ambient op de achtergrond lijkt me een mooie afwisseling creëren tussen desolaat en niet desolaat.

Groet, Jim
 
Back
Top