Iets heel anders dit keer...

Het was een goeie vent.
 
Goed hoor! :)

Ik vind de openingsectie een beetje lang duren; de rest loopt mooier door (niet vlotter, maar mooier; da's nogal een verschil bij dit nummer). Verder erg gevoelig en zo. Wel een paar keer luisteren om door te hebben dat het niet zomaar wat stukjes achter elkaar zijn. 8)

Mooi arrangement ook tegen het einde van het eerste van het eerste pianostuk, en gave overgang naar het tweede koorstuk.
 
Heel mooi gedaan, makes me wanna buy a Karma! Doet hier en daar denken aan Agnus Dei van Janus. (Nooit bekend geworden, maar erg sfeervolle muziek.)
 
leuk om eens iets andere stijl te horen. ik vind de sound van de karma altijd wel erg herkenbaar. (Zal wel komen omdat ik er zelf ook 1 heb). Intro is naar mijn mening te lang, hier zou je al een beetje de piano in laten op kunnen komen. De piano en zoals je hem speelt vind ik subliem. De variaties met name in het 2e stuk vind ik echt heel erg goed. Kritiekpuntje vind ik wel dat het allemaal niet strak loopt, de effecten zijn wat karig ingezet en de levels van de instrumenten kan ook wat beter. De piano akkoorden op het eind vind ik erg mooi gedaan. Ik zou dit einde echter uitwerken met een verwijzing naar het intro van je song. zo krijg je meer een geheel.

Maar petje af om dit met alleen de karma sequencer te maken. :halleluja
 
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
(...) makes me wanna buy a Karma!

Dat is een mooi compliment. :)

Origineel geplaatst door quifster
Maar petje af om dit met alleen de karma sequencer te maken.

Dank je. Ik neem je kritiek ook ter harte. De track gaat zeker nog een keer door de mangel.

*D
 
Wat een mooie track. Kan zo onder een film. Alleen het cymbal crash gedeelte komt iets wat te druk over. Klein beetje maar. Voor de rest, respect.

Gr G
 
ow ow ow ow... heerlijk...pluim. intro is idd wat te lang, maar mooie sfeer zeg.. phoe me vriendin wordt helemaal gek hier.. denk dat je in een lekkere rustige bui was toen je dit maakte en voornamelijk een beetje misschien de weg kwijt was in je normale genre en maar eens wou uitleven in iets anders idd. dat doe ik soms ook wel eens.. is ook goed om meerdere stijlen te maken.. dikke pluim..
 
Origineel geplaatst door Hover
Bij de intro dacht ik onmiddellijk aan plagiaat want ik had deze song al eens ergens gehoord.

Nu, weet ik het weer. Dit was een track voor de Karma Only wedstrijd.


Gemaakt door .... Thijs_ganger. Dubbelganger wellicht :D

First place, congrats

Betrapt! :) Ik heb twee identieke tracks gemaakt! Blijkbaar zijn er een hoop mensen hier bij DSF die ook kijken op het Karma Lab. Leuk!

Iedereen bedankt voor de aardige woorden en de kritieken. :halleluja :halleluja

Ben trouwens benieuwd naar jullie meningen over de andere inzendingen van de Karma Komp
 
Origineel geplaatst door Fatar
(...)phoe me vriendin wordt helemaal gek hier.. (...)

A] Hoe gek werd ze?
B] Is dat positief of negatief?
C] Gaat het weer een beetje met haar?

Dankje voor je reactie! :okdan:
 
Mooie muziek, zonder meer.
In 't intro kan nog iets meer gebeuren en de overgang naar 't eerste
pianostuk kan minder abrupt.
Verder niets dan lof.
Waar slaat de titel eigenlijk op ?

Gewoon zo doorgaan......(met amerikaans accent uitgesproken),
ISPdeRuiter
 
Back
Top