[track]

ergens komt mij die trak heel bekend voor... weird'n'fun... typisch muziek dat alleen door een langharige pers kan worden gemaakt en volgens mij hebben die synth-vogels vanaf 1:10 min. een onstuimige trek in knolrapen zo te horen... :D

na een aantal malen loisteren word ie steeds beter...
 
Laatst gewijzigd:
Prettig luisteren naar deze track, drums klinken lekker, gekke melodie:D :D
 
Origineel geplaatst door Almeros
Ah lekkere ruige beats... Fijne random melo's (perongeluk letterlijk wat door de quantizer heen geperst?:D)
Niet veel op te merken verder... gewoon kewle track!

quantize is mijn beste maat :D
 
nice :)
maar is ie nog niet af ofzo ? hij eindigd een beetje raar
 
Zoiets hoor je niet vaak. Is weer wat anders.

Ik vind het zelfs best moeilijk om zelf zoiets te bedenken. De ingrediënten zijn heel goed op elkaar afgestemd.

Ik kan niets slechts vinden om neer te schrijven.

:okdan:
 
Dit doet me heel erg denken aan Cylob. Die house-akkoordjes vind ik niet zo geslaagd en de drums mogen wel een stuk heftiger/maffer en minder clean.... maar het is wel een vrolijk maf nummer :okdan:
 
Dit bliept nog es lekker weg ! :okdan:
De geluidjes zijn errug fijn, drum ook, gaat wat mij betreft niet vervelen.

Origineel geplaatst door isnieZot
quantize is mijn beste maat :D

Dat is dus wel zoiets........
Misschien had je de zaak nog spannender kunnen krijgen als je het UIT-knopje van quantize had weten te vinden...
Dat zal dan toch mijn enige puntje van kritiek zijn......(ow ja, ook het einde is wat abrupt)

:halleluja
 
ik ga ook akkoord met die quantize kritiek: heel het nummer gaat retestrak klinken waardoor het "vrolijke" gevoel minder menselijk en meer geforceerd wordt.. voor de rest :okdan:
 
Wat dit nummer mist is een string. Dat zorgt voor veel variatie en is gewoon lekker rustgevig. En dat past wel bij een chill nummer. Vindt de rest wel goed zo. Ok soms moet je even wennen als er een bepaald ding verandert.
Wat ook altijd wel leuk is, om van de breakbeat even een house beat te maken. Ik experimenteer daar zelf vaak mee en dan kan ik ineens niet meer kiezen wat ik het leukst vindt klinken. Dus dan ik soms maar een stukkie van beide. Geeft ook een leuke variatie.
 
kick.jpg


SCHOP!!
 
Gaaf hoor! :D

Bij welk computerspel zou dit het beste passen? (ik vind dit wel passen bij de Supox of Spatho uit Star Control 2 ;) )
 
Back
Top