MPC4000 Ram en HD vraag

KeesVerkerk

Ouwe rot
Lid sinds
7 februari 2004
Berichten
1.067
Locatie
Leiden
Ik heb pas een mpc4000 gekocht, jippie de pippie vette shittie8o) ,,,,,,, maar ik wil nu extra ram en hd erin hangen. Weten een van julie mischien precies wat ik dan het beste kan aanschaffen:??

Ik heb hiervoor ook naar akai.nl gemaild maar daar heb ik in geen week een reactie op gehad:confused:

bedankt jongens
 
dit is heel belangrijk:
ik heb slechte ervaringen gehad met het zelf inbouwen van dit spul (zie elders op dit forum), maar HIERO een link waar ik alles uitleg.

Mijn tip buiten dit verhaal: koop de HD bij AKAI... hij is dan ietsje duurder, maar je hebt wel de volledige AKAI sample library meteen ter beschikking...

Je telt nu voor twee, want je bent gewaarschuwd!

Groet,
Roy
 
En hoe had je het opgelost Lacertus ??? Heb er zelf geen problemen mee, je moet alleen uitkijken dat je geen kabels lostrekt.

gr. Mario
 
Origineel geplaatst door Lacertus
dit is heel belangrijk:
ik heb slechte ervaringen gehad met het zelf inbouwen van dit spul (zie elders op dit forum), maar HIERO een link waar ik alles uitleg.

Mijn tip buiten dit verhaal: koop de HD bij AKAI... hij is dan ietsje duurder, maar je hebt wel de volledige AKAI sample library meteen ter beschikking...

Je telt nu voor twee, want je bent gewaarschuwd!

Groet,
Roy

Maar er zit toch altijd standaard 21gyg met die akai library in???

Was jij diegene die een kabel had losgetrokken tijdens het installeren van het geheugen???

Ik ben zelf ook erg bang dat ik iets sloop, want ik ben nogal onhandig,,, kan je dan niet gewoon met je mpc4k ff langs akai nl rijden om m te laten servicen???
 
Maar er zit toch altijd standaard 21gyg met die akai library in???

Misschien tegenwoordig wel... In de USA zit dat er standaard in, maar hier...? dat moet je zelf maar ff tjekken...

Was jij diegene die een kabel had losgetrokken tijdens het installeren van het geheugen???

Ja dat was ik dus... geheugen én HD installatie was niet helemaal soepel verlopen... :(

Ik ben zelf ook erg bang dat ik iets sloop, want ik ben nogal onhandig,,, kan je dan niet gewoon met je mpc4k ff langs akai nl rijden om m te laten servicen???

inderdaad... mijn advies: laat het lekker bij VOERMAN (AKAI service) doen, kost misschien wat, maar dan heb je ook wat (=geen gelazer!)

Groet,
Roy
 
Back
Top