Dom gedaan op E-bay

Oke even offtopic:
Ik moet zeggen dat ik ebay nog steeds hel interessant vind. Meerdere keren instrumenten bij ebay.de gekocht voor een prijs waar je hier in nederland zo'n 15-20% meer voor zou betalen. En niet alleen veilingen, maar sommige buy-now-items zijn erg interessant.

Ontopic:
Oke, volgende keer ga ik er wel werk van maken. Hoewel ik nu nog steeds niet zeker weet wat mijn rechten, en de verkoper z'n plichten zijn.
 
Oke even offtopic:
Ik moet zeggen dat ik ebay nog steeds hel interessant vind. Meerdere keren instrumenten bij ebay.de gekocht voor een prijs waar je hier in nederland zo'n 15-20% meer voor zou betalen. En niet alleen veilingen, maar sommige buy-now-items zijn erg interessant.

Daar ben ik het mee eens....ik heb ondertussen voor 20 euro een VL-1 gekocht vanuit de USA tevens een 505 voor 35 euro en een 606 voor 180 euro en dat allemaal inclusief opsturen. Ook een SYB-3 voor 80 vanuit Japan ook incl. Er is echt nog wel geld te verdienen zo.:okdan::D
 
Hmmm niet echt de vl verkocht voor 50, de 505 ligt nu open om gemod te worden daarna de markt weer op.....pots heb ik gratis gehad van Matrixxx en de 606 is werkelijk in mint staat dus als die gemod is kan dat ook weer veel opleveren. Mocht ik hem dan verkopen......
En de SYB staat nu te koop voor 100 euro wat ie zeker waard is.
 
Volgens mij geef je het alleen maar uit.

Mits je het niet doorverkoopt inderdaad, dan is het nog altijd geldbesparen.
Ik heb bijvoorbeeld 2 nieuwe Mackie 1202-vlz3 mengpanelen gekocht uit Amerika voor 465 euro incl. invoer. Bij Thomann koop je er 1 voor 332 euro...
Ook heb een uit Amerika gekochte viool gekocht, en 2,5 jaar later verkocht met bijna 100 euro winst.
Daarnaast zijn sommige flightcases op ebay.de erg aantrekkelijk.
 
Bijna te gelijk ruubje...

Kijk ik verbouw ze....handig als je kan solderen enzo:D:okdan:
 
Back
Top