"problemen" en vragen mbt windows, brander, etc

Origineel geplaatst door SoLiS
Ik snap niet waar je heen wilt :confused:

ik zei het alleen omdat ik het over mijn situatie had en over die specifieke test en niet over de hogere series, no offense.........
 
Origineel geplaatst door Croaton
ik zei het alleen omdat ik het over mijn situatie had en over die specifieke test en niet over de hogere series, no offense.........

Ok ik snap 'm.

Maar het is goed te doen allemaal met een 1800+ met via chipset (heb ik zelf ook), maar het blijft wel een gekloot om alles stabiel te krijgen. Wat ook kan helpen is de laatste bios versie van je moederbord even downen en dan je bios te flashen.
 
Kweenie hoor, maar als het om draadjes gaat waarin mensen algemene computerproblemen bespreken denk ik dat ik zelf niet zo snel hier op in zal gaan want vind het minder interessante onderwerpen.

Op GOT weten ze hier ook heel veel over.
 
Origineel geplaatst door fuse
Kweenie hoor, maar als het om draadjes gaat waarin mensen algemene computerproblemen bespreken denk ik dat ik zelf niet zo snel hier op in zal gaan want vind het minder interessante onderwerpen.

Op GOT weten ze hier ook heel veel over.

wat is GOT? dit is toevallig 1 draadje van mij over computer. de basis moet goed zijn om muziek te maken lijkt me. deze aanpassing is nodig ivm uitbreiding met luna en optimalisatie met mijn synth............

niks mis mee lijkt me. aangezien ik zoekfunctie voldoende heb benut........

ik snap trouwens niet wat het probleem is, als je zelf ook threads over computers opent.........zelfs nog over het laatste nieuws.........
 
Origineel geplaatst door SoLiS
Ok ik snap 'm.

Maar het is goed te doen allemaal met een 1800+ met via chipset (heb ik zelf ook), maar het blijft wel een gekloot om alles stabiel te krijgen. Wat ook kan helpen is de laatste bios versie van je moederbord even downen en dan je bios te flashen.

ik zal er binnenkort eens een dag voor gaan zitten
 
GOT = http://gathering.tweakers.net/

Maar ja dat klopt, ik maak ook zelf computer draadjes. Maar wel dat het zoveel mogelijk met muziek te maken heeft. Dat je je computer voor muziek gebruikt. Maar er komen steeds meer algemene vragen.
Hoe doe je dit/dat in windows en m'n hardware doet raar enzo.
En ik zeg niet dat anderen dit niet mogen bespreken maar ik zelf vind het minder interessant en zal dan ook zo weinig mogelijk reageren.

En lastig voor je al die problemen maar ga er maar eens voor zitten en dan kom je vast wel een stuk verder. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
GOT = http://gathering.tweakers.net/

Maar ja dat klopt, ik maak ook zelf computer draadjes. Maar wel dat het zoveel mogelijk met muziek te maken heeft. Dat je je computer voor muziek gebruikt. Maar er komen steeds meer algemene vragen.
Hoe doe je dit/dat in windows en m'n hardware doet raar enzo.
En ik zeg niet dat anderen dit niet mogen bespreken maar ik zelf vind het minder interessant en zal dan ook zo weinig mogelijk reageren.

En lastig voor je al die problemen maar ga er maar eens voor zitten en dan kom je vast wel een stuk verder. :)

oke ik begrijp je ook wel. dit heeft puur met muziek te maken....optimalisatie ervoor.....niet over andere hardware. oke ik nam cdrom ook mee. maar dat gaat in 1 moeite meer door.......

met die info die ik nu heb ga ik er ook een dag voor zitten........van vragen wordt je wijs. en het staat me juist aan van dit forum dat alleen mensen reageren die iets interesseert en iedereen in zijn waarde wordt gelaten..........

kga zo slapen en morgen weer verder forummen..vandaag een hoop wijzer geworden in ieder geval........
 
Als ik jou was zou ik gewoon 2 partities aanmaken, eentje voor je OS (5 tot 10gb), en de rest voor programma's en bestanden... Als OS zou ik toch voor Windows 2000 of XP kiezen, 2000 voor de no-nonsense versie, zo ontzettend veel verschillen de 2 niet.

Over de auth-code van je kaart, bellen bellen en nogeens bellen, helaas werkt het 99% van de keren dat hoe vervelender de klant is hoe sneller deze wordt geholpen. Veel succes alvast. Voor je CD rom probleem zou ik inderdaad tweakers raadplegen, al betwijfel ik of je probleem er nogsteeds is zodra je goed geformat hebt en er Windows 2000 op hebt gegooit ;)
 
Back
Top