Gezocht: Online shop waar je doepfer modules kunt kopen.

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Weet er iemand een online shop waar je doepfer modular modules kunt bestellen?

Bij bamse misschien of MusicHouse? Sturen jullie ook modules op als ik geld over maak?
 
waarom bestel je ze niet rechtstreeks bij Doepfer?
(heb ik ook bij met mijn 2 MCV4's en MSY-2 gedaan)
lijkt mij het goedkoopste, toch?

Equate,
 
Ik meen dat een muziekzaak in Utrecht de Nederlandse importeur van Doepfer is. Wellicht dat je daar terecht kan?

hehehe musichouse inderdaad ;) solly!
 
Doepfer

Doepfer

Op alle mail wordt altijd gereageerd. Misschien niet dezelfde dag maar zeker binnen 2 dagen. Opbellen kan natuurlijk altijd en is vaak sneller.

Groeten,
Martijn
Music House NL
www.the-Music-House.com
 
Niet dat ik perse een oude thread omhoog wil schoppen, maar ik ben er inmiddels via een forumlid achter gekomen dat je via Touched-by-sound online doepfer modules kunt bestellen in nederland. Ik heb dat nog niet gedaan, maar ze verslepen het spul naar nederland.

Nu zie ik dat je op de site van the music house ook online kunt bestellen. Heeft iemand daar al ervaring mee?
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nu zie ik dat je op de site van the music house ook online kunt bestellen. Heeft iemand daar al ervaring mee?

Yup, poging gedaan om een upgrade voor mijn voormalig Schaltwerk te bekomen. Helaas kwam er na 2 maanden nog geen reaktie, zelfs na een telefoontje van mij naar hun met de toezegging van MH dat het snel geregeld zou worden leide tot niets.

Uiteindelijk via Doepfer zelf de upgrade gedaan en de eprom gefikt. Scheelde nog een aantal centen ook.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top