Winkels

kGk

4 Bit über-micro
Lid sinds
26 augustus 2003
Berichten
125
Locatie
Aug 2003
Misschien beetje afgezaagde vraag, maar nu wil ik het voor eens en voor altijd weten :): waar zijn nu de (beetje goede) winkels in Nederland? Liefst ook waar wat uit te valt te proberen (dus ik heb het niet echt over internet-winkels). De enige winkel waar ik tot nu toe ben geweest is Feedback Rotterdam maar daar hebben ze ook niet alles (en een paar kleine winkeltjes in Breda, maar daar valt logischerwijs ook niet veel te halen). Ze hoeven niet in de buurt van Breda te zijn, zolang het maar niet in of boven Friesland is.
Ik kan (heb ik ook gedaan) wel op internet gaan zoeken, maar je komt natuurlijk meer te weten uit de monden van ervaren synth-personen dan uit de reclamepraatjes op het web.
 
Tja, voor nieuwe spullen zou ik ook zeggen Feedback Rotjeknor.

Voor vintage spul: The Music House in Utrecht (www.the-music-house.com)
Niet je portomonnee vergeten als je daar heengaat!
 
Idd toch wel de winkels met redelijke (de meeste?) keus.
Verder ConijnMuziek/Infinity4 en E.M.I. beiden in Eindhoven. Stuk kleiner, maar qua prijzen wel interessant (de 1e dan..)
Zelf denk ik niet echt dat er een zaak is die méér heeft dan FB hiero in ons kouwe kikkerlandje.
Anders toch maar de grens over?
 
Ik ben het er ook wel mee eens dat feedback best wel wat heeft, maar wil ook wel een indruk krijgen van wat voor andere (goede) opties d'r zijn naast Feedback (dus dat ik niet helemaall en alleen maar aan Feedback gebonden ben).
 
Die in Keulen is ook lekker groot en goedkoop.

En die duitsers moet je niet al teveel van aantrekken. :)
 
Kwam vandaag toevallig op een site met zeker interessante prijzen. Het is een franse site,kan het helaas niet lezen.
Maar sommige prijzen zijn wel erg oke,inverhouding met Duitsland en hier in Nederland.

Monitors van mackie verschillen alwel flink wat euroos,de powercore firewire is ook redelijk goed geprijst erg overzichtelijk allemaal. Mijn frans is slecht,dus als iemand wat te weten kan komen over verzending!

Gooi het maar even in deze thread kan iedereen zijn voordeel eruit halen.

have a look!!!

www.univers-sons.fr
 
Hmmmm, de synths, grooveboxen en HD-recorders zijn daarintegen WEL aan de prijs over 't algemeen!

NordLead 2X: ruim €1400,-
MC909: rond de €2100,-
E-MU Planet Earth module: €976,= !!

Maar goed, gewoon de interessante dingen (qua prijs) bestellen dus.. [mijn Frans is ook niet meer zo goed..]
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Hmmmm, de synths, grooveboxen en HD-recorders zijn daarintegen WEL aan de prijs over 't algemeen!

NordLead 2X: ruim €1400,-
MC909: rond de €2100,-
E-MU Planet Earth module: €976,= !!

Maar goed, gewoon de interessante dingen (qua prijs) bestellen dus.. [mijn Frans is ook niet meer zo goed..]

Ja klopt sommige dingen zin weer wat prijziger.Maar zou het wel de moeite waard zij dan denk je?

krkv4 355 scheelt wel weer 45.
hr624 570 scheelt 30 824 770 bij FB toch gauw 850
powercore fw 1250

Lijkt me nie slecht.
 
Ssja, weet natuurlijk niet hoeveel de verzendkosten worden, maar naar Holland zal 't niet gratis zijn lijkt me..
Maar als je TOCH een keertje naar Parijs gaat, is 't voor sommige dingen misschien wel de moeite!
 

Attachments

  • map.gif
    map.gif
    13,7 KB · Bekeken: 32
hier in denhaag hebben we nog twee 'geweldige' winkels.
rockpalace en tach n tally, beide prima winkels als je bereid bent ietsje meer te betalen....
ikzelf ga lekker naar feedback voor nieuw spul, op een artikel van rond de 400 euro scheelt je dat gauw 50 euro
met de winkels in denhaag.
 
Re: Winkels

Origineel geplaatst door kGk
... maar je komt natuurlijk meer te weten uit de monden van ervaren synth-personen dan uit de reclamepraatjes op het web.

Deze vind ik goed !
Alsof er 1 verkoper rondloopt die geen praatjes verkoopt !
Denk eens na over het principe van een winkel met stock. Wat is de primaire zorg van een winkel ? Juist : stock verkopen.
Geloof me, er loopt geen enkele verkoper rond die daar niet mee bezig is. De baas van de winkel wil het namelijk zo.
Als je 2000 euro budget hebt, zullen ze je voor 1999,- euro proberen te verkopen, zelfs als ben je gesteld voor 500 euro.
En ik kan het weten, want ik ben zelf mijn carrière begonnen als verkoper van studio-materiaal...
 
Zozo, dat wordt iig een rondje Amsterdam lijkt me dan :), had niet gedacht dat daar toch zoveel te vinden zou zijn. Is er verders trouwens niets in Eindhoven? Valt me anders eerlijk gezegd wel een beetje tegen van zo'n stad :confused:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top