Compaan gezocht

AngularMomentum

Nieuwkomer
Lid sinds
2 september 2005
Berichten
22
Ben alweer een tijdje uit de running met mijn muziek, in de tijd dat ik doorbrak kwam mijn compaan om bij een auto ongeluk in Engeland. Toen is mij de smaak van het muziek maken eigenlijk een beetje in de schoenen gezakt en heb het laten verwateren.

Nou ben ik een beetje een loner en zoek niet echt contact in de buurt in kroegen en dergelijk, maar vind het wel weer eens leuk om samen muziek te gaan maken, omdat ik een beetje vernieuwing zoek.

Mijn resumé...

Meeste mensen kennen me van AMVST. Daarnaast zal een enkeling mij kennen van Hubbard & Weber, op Bonzai hebben we net na het ongeval een release gehad. Sommigen zullen mij kennen van FL Studio v8, waar ik de content voor de FL Synthmaker plugin heb gedaan en wat video tutorials heb gemaakt. Ook al dit voor Image Line, ik gebruik voornamelijk Cubase en Reason plus wat "outboard gear". Speel redelijk wat instrumenten waaronder redelijk piano en meer dan redelijk gitaar.

Muziekstijl maakt niet zoveel uit, ik ben open voor serieuze ideeën, maar mijn voorkeur gaat uit naar Dance of Laid Back bas muziek. Wat wel uitmaakt is of je serieus bent, geen grote ego en redelijk ervaring of een goed idee hebt van je kwaliteiten.

Ik ga even wat representatieve voorbeeldjes opzoeken en uploaden zodat jullie een beetje kunnen horen wat ik maak, is vaak muziek waar je je vriendin bij pakt om lekker te relaxen, maar harder en meer dansbaar werk vind ik ook leuk om te produceren.

Het liefst kom je uit de buurt van Heerlen. Ik wil graag in mijn bescheiden homestudio muziek maken ipv over het internet, ik ben zelf een 38-jarige import Limburger uit Amsterdam.

Apparatuur...

 
Welkom terug, kom zelf uit noord limburg en eveneens een loner wat dat betreft. Als ik al naar de kroeg ga kom ik zelden muzikanten tegen en al helemaal geen e-muzikanten.
Leuk nr. op youtube, alleen loopt die sample met die babystem niet helemaal synchroon lijkt het.
En nog een kattenliefhebber zie ik. :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Heheh, die sample is mijn zoontje die erdoorheen kwaakt...:bekdicht:

Ja, die katten (broers) heb ik gered van een zekere dood, heb ik heel wat bezoeken bij de arts voor gehad om gezond te krijgen.

Ik neem aan dat jij Klausito bent op Youtube?
 
Heheh, die sample is mijn zoontje die erdoorheen kwaakt...:bekdicht:

Ja, die katten (broers) heb ik gered van een zekere dood, heb ik heel wat bezoeken bij de arts voor gehad om gezond te krijgen.

Ik neem aan dat jij Klausito bent op Youtube?
Yep. Youtube is niet zo makkelijk met nick's wijzigen :frons:
 
Euh, ben je ook degene achter de diverse knoppen componenten voor synthmaker (synthmaker.co.uk)? Want da's mooi spul :)
 
Yep, that is aaaaai...

Ah, mijn complimenten! Ik ben momenteel druk bezig met een synthmaker projectje (C64 MSSIAH Midi Control Surface) waar een aantal van je knopjes inzitten. U staat in de credits :)

"Mijn rooie schreeuwkater emuleert probleemloos mijn SH1000"

Heheh, wat voer je hem?

Een uitgebalanceerd dieet van peuters, kleine huisdieren, pandavlees en spinazie, met een druppeltje olie voor een glanzende vacht.
 
Ah, mijn complimenten! Ik ben momenteel druk bezig met een synthmaker projectje (C64 MSSIAH Midi Control Surface) waar een aantal van je knopjes inzitten. U staat in de credits :)



Een uitgebalanceerd dieet van peuters, kleine huisdieren, pandavlees en spinazie, met een druppeltje olie voor een glanzende vacht.

Voor sub-bas zou je hem wat walvis kunnen geven.
 
Voor sub-bas zou je hem wat walvis kunnen geven.

Heb ik geprobeerd voor mijn katers alleen de koelkast was te klein voor die bultrug die had gevangen op Scheveningen....:P Maar die sub bass wag er dan wel wezen....nu voer ik ze olifant voor de sub, die kunnen gewoon in me tuin grazen naast de giraffen voor de lange tonen.
 
"Ah, mijn complimenten! Ik ben momenteel druk bezig met een synthmaker projectje (C64 MSSIAH Midi Control Surface) waar een aantal van je knopjes inzitten. U staat in de credits"

Niet nodig hoor...maar fijn dat je er aan denkt. Ben benieuwd, als je wat nodig hebt kwa graphics hoor ik het wel, ik help graag uit.
 
Back
Top