Synthforum upgrade

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gaan de huidige privé berichten mee, of moeten we die opslaan als we de inhoud willen behouden?

Alles gaat mee. Posts, afbeeldingen, uploads, profielen, bans en PB's. Je hoeft dus niets te doen anders dan een bezigheid zoeken voor aanstaande woensdag en donderdag.


Komt er ook een mobile stylesheet?

Neen. De nieuwe versie is mobile responsive. In een enkel geval komen we wat gekke dingen tegen. Die hopen we na de update te kunnen oplossen.


Worden de absurd kleine pixelknopjes van reply en quote ook vervangen door grotere exemplaren?

Alles wordt vervangen. Ook die absurd kleine knoppen.


Volgens mij wordt deze skin ook al niet meer ondersteund. Ik weet dat er toendertijd nogal wat backlash was tegen de ondraaglijke lichtheid van het kleurenschema. Mij maakt het niks uit, maar het lijkt me geen goed idee om deze skin te behouden.

De skin die we gebruiken op het huidige forum, komt helemaal niet meer terug. De nieuwe software kent een totaal andere structuur waardoor skins van VB3 niet langer relevant zijn. We hebben een style gemaakt met vergelijkbare kleuren en veelal dezelfde lettertypes zodat het forum als Synthforum herkenbaar blijft. De layout is wel frisser geworden. De kans bestaat dat we op termijn een dark style ontwerpen voor de nachtdieren.
 
Geen forum,het WK gedaan,Ronde van Frankrijk gedaan,....De maan even in het rood,...
 
De nieuwe versie is mobile responsive. In een enkel geval komen we wat gekke dingen tegen. Die hopen we na de update te kunnen oplossen.
Helemaal top.

We hebben een style gemaakt met vergelijkbare kleuren en veelal dezelfde lettertypes zodat het forum als Synthforum herkenbaar blijft. De layout is wel frisser geworden. De kans bestaat dat we op termijn een dark style ontwerpen voor de nachtdieren.

Er is dus geen afhankelijkheid meer en ik ga er van uit dat een hoop van wat je vroeger dus met skinning moest oplossen nu eigenlijk erin gebakken zit met een automatisch gegenereerd stukje CSS of zo. Fijn! Ik kijk er naar uit!
 
Lekker bezig!! Eindelijk vernieuwing!
 
Succes mensen! :okdan:
 
En mogen de Belgen(Vlamingen)weer meedoen?Of zijn we misschien overgekwalificeerd?:D
 
twee dagen wat doe je me aan dr van lansberg ;{=(:?=(
waar moet ik dan het hebben over mijn zang vermogen als zanger :?
 
Heeft iemand tips wat ik die 2 dagen kan gaan doen?

De chat zou nog gewoon moeten werken omdat die via Mibbit loopt, maar je kunt er alleen niet meer direct naar toe klikken.

Aan de andere kant heb je ook nog Gearslutz, Muffwiggler en Vintage Synth Explorer :P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top