Synthforum heeft Bits

Is die widget nu helemaal weg? In de forumlijst is er nu alleen nog een tab 'bits', maar dat is niet heel zichtbaar ... is het niet mogelijk die widget wel op te nemen, maar bijvoorbeeld boven of onder of ergens tussen de andere rubrieken?
 
Is die widget nu helemaal weg? In de forumlijst is er nu alleen nog een tab 'bits', maar dat is niet heel zichtbaar ...
De forumlijst toont dan ook alleen de discussie forums. De Bits lijst toont de Bits. Je dient Bits op hetzelfde niveau te zien als Forum, discussie vs informatie.

Nieuwe content in Bits verschijnt straks tussen de rest van de Nieuwe Berichten. Daarmee worden de nieuwe Bits goed zichtbaar. De widget zelf staat nu op Bits pagina en op de categorie pagina.
 
Nou, ik heb hem op NL gezet hoor! Maar als ik nu een mindere user experience heb, weet ik je te vinden Van Lansberg!

Gelukkig ligt dit al een tijdje achter ons:
"U kunt middels de preferenties de schakels voor automatische aanvulling en suggesties voor uw sleutelbord uitlijnen naar uw eigen voorkeur"
(origineel "Using the preferences you can align the toggle for autocompletion and suggestions, on your keyboard, to your own preferences")... maar ik voel jouw pijn... ik voel jouw pijn.. het sluimert diep in de kelders van mijn bewustzijn want ik kom ook uit die tijd... en ja... ik heb echt boeken gehad waar keyboard vertaalt is naar sleutelbord :stupid
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Back
Top