Wat voor geluidskaart ?

Origineel geplaatst door fuse
Sjesus een MOTU voor die prijs!

Goed man!

komt echt vaker voor hoor, zal ik je een mailtje sturen als ik er weer 1 zie?
doe ik graag ik kijk elke 2 dagen op Ebay voor dit soort spul,
voor vrienden kennisen en nu dus ook voor Forum leden (niet allemaal tegelijk aub:-)
 
LOL!

Ehmm... jij heb m'n laatste paar centen.
Maar het was het waard hoor. :)
Even weer een maandje wachten (of twee, of drie....)
 
Nou mocht je verhongeren dan bel maar gooi ik een brood bij je af :-)
 
als je nog een leuke UAD-1 te koop ziet, be my guest ;)
wat kost het meestal qua verzendkosten naar NL?
 
Ik heb voor minder dan 500 pleuros een Echo Mia (errrg goed geluid vergeleken met mijn Live! Platinum) en een Midisport 4x4 USB. Mia is 24/96 en heeft gebalanceerde ins en out, prachtig geluid en perfecte drivers. Creative Labs heeft idd alleen maar game/surround kaarten op de markt. En die Audigy, ze zeggen dat ie 24 bits is:fuckoff:, maar het blijkt dus 20 te zijn.:frons:
 
ik heb ook een echo mia en een midisport 4x4 usb!
toeval? of ben jij stiekem mijn zus, j-run?

echo mia was maar €238 bij www.musicstorekoeln.de [geloof ik]... echt geen geld. wel een geeltje transportkosten, niet vergeten!
 
klopt Echo kaarten zijn erg mooi, (had voor mijn MOTU een Gina) goede drivers ed alleen net wat teweing aansluitingen voor mij:-)
 
ik zou zelf keizen voor eem wamirack :) een pro tools systeem zou ik voor een thuissysteem nooit gebruiken..
 
tegen iedereen ik heb de terratec ews64,mt uitgetest allemaal lijden ze aan geruis.Nu heb ik een sblive die ruist minder ook voor minder geld maar dc offset problemen tot en met dus weg met die rommel.
 
rme... goede drivers. echt topkaarten. daar betaal je dan ook wel weer voor. een sblive is leuk voor spelletjes.

voor midi kan je het beste een losse interface gebruiken. steinberg en midman maken prima usb midi-interfaces.
 
Back
Top