[hardcore]Beat Injectors - Beat Injection

Ik heb betere van je gehoord. Ietsjes minder bas in de kick.

Ik kan de vinger er niet zo op leggen, het gaat nergens heen, leads zijn gewoon niet leuk. Lijkt me meer een soort testje van je kicks dan echt een track.
 
Origineel geplaatst door Diversion
Het trekt je of trek je niet he :)
Maar iedergeval bedankt voor de commetaar.

Emm dit is jouw track toch niet?
 
Je hebt van mij iig al genoeg commentaar gekregen :)
 
Laatst gewijzigd:
klinkt op en bepaalde manier wel ok, bd klinkt stevig genoeg in ieder geval.
Punten van aanmerking:

De lead is op zich best cool, dat hectische, maar na de opbouw zet je dat jammer genoeg niet door in de climax.
Later in de track weer wel maar dan is het weer te eentonig, geldt trouwens voor de hele track.
De leadsound zelf zou ik ook wat meer oppeppen, breder maken (chorus) en rauwer lLFO bv).

Jullie zijn in ieder geval op de goeie weg is mijn idee :)
 
Origineel geplaatst door Niel
klinkt op en bepaalde manier wel ok, bd klinkt stevig genoeg in ieder geval.
Punten van aanmerking:

De lead is op zich best cool, dat hectische, maar na de opbouw zet je dat jammer genoeg niet door in de climax.
Later in de track weer wel maar dan is het weer te eentonig, geldt trouwens voor de hele track.
De leadsound zelf zou ik ook wat meer oppeppen, breder maken (chorus) en rauwer lLFO bv).

Jullie zijn in ieder geval op de goeie weg is mijn idee :)

Deze mening deel ik in z'geheel :)
 
Gewoon goed, kan geen bass genoeg in zitten..........:halleluja
 
Origineel geplaatst door camiel
Gewoon goed, kan geen bass genoeg in zitten..........:halleluja
zeg dat maar 's tegen m'n buren ;)

tnx in elk geval :)

enne we laten deze track ff lekker rusten en gaan 'm daarna remixen ofzo denk ik
 
Grappig.
Kick vinnik goed zo: (te) hard of niet in deze style!
Stem/vocal-samples zijn sowieso gááf!
De lead (niét die distorted 303-kloon sound!) vinnik iets minder, ik hou meer van industrial noizZ in deze style dan van zulk soort melodieën.. (smaak?!)
 
tnx voor je reactie, alleen
Origineel geplaatst door Zoidsity

Kick vinnik goed zo: (te) hard of niet in deze style!
vind je 'm nou goed of niet? snap ik even niet :)
 
Hmmm, oké :

Ik vind 'm goed (de kick).
 
Hehe, doet me denken aan vroegah,
Het is jammer dat de kick in het begin geen power in het laag heeft, later in het nummer weer wel gelukkig.
Als je dan toch wilt beginnen met een softy distorted kick als deze zou ik direct al bij de eerste variatie (0:11) de laagte erin knallen.

psycho melodietje klinkt leuk maar bij 1.14 vind ik de melodie even wat diepte en rondheid missen, dat is jammer want daarna heeft ie weer wel t juiste gevoel. Verder is het idd een typische hardcore track zoals we die al 10 jaar maken heb dus al velen van deze gehoord. Je gebruikt alle cliché's goed en is (mede daardoor) niet bepaald te onderscheiden van de rest.
 
Origineel geplaatst door Mstudio1
Hehe, doet me denken aan vroegah,
Het is jammer dat de kick in het begin geen power in het laag heeft, later in het nummer weer wel gelukkig.
Als je dan toch wilt beginnen met een softy distorted kick als deze zou ik direct al bij de eerste variatie (0:11) de laagte erin knallen.

psycho melodietje klinkt leuk maar bij 1.14 vind ik de melodie even wat diepte en rondheid missen, dat is jammer want daarna heeft ie weer wel t juiste gevoel. Verder is het idd een typische hardcore track zoals we die al 10 jaar maken heb dus al velen van deze gehoord. Je gebruikt alle cliché's goed en is (mede daardoor) niet bepaald te onderscheiden van de rest.

Dat de kick amper laag heeft is zo bedoelt in beginnen :)
Kwa de melodie zullen we er nog een keer goed voor moeten zitten.
Iedergeval thanks voor de feedback 8) :mega:
 
Origineel geplaatst door Diversion
Dat de kick amper laag heeft is zo bedoelt in beginnen :)
Kwa de melodie zullen we er nog een keer goed voor moeten zitten.
Iedergeval thanks voor de feedback 8) :mega:

dat van die kick vind ik dus jammer, ik zou het laag eringooien bij de eerste variatie.
het idee is leuk om mee te beginnen maar duurt te lang... vooral die eerste halve minuut van een nummer is juist zo belangrijk dat die goed is ! succes ermee ! het is wel een leuk beukertje hoor ;)
 
Back
Top