Black Friday sale deals 2017

Air Hybrid 3 voor $1

Bax heeft niet veel, maar Deepmind 12 keys voor €899 en desktop voor €799 is vrij scherp geloof ik.
 
Ja, maar Studio heeft alleen maar een paar opties meer en die heb ik niet echt nodig, dat bedoelde ik te zeggen. Dus dan vind ik het prijsverschil wat te groot. Editor is voor mij voldoende. Hopelijk krijg ik snel reactie van support van Audiodeluxe...
Duidelijk, ik had je eerst even verkeerd begrepen. Het prijsverschil tussen Studio en Editor is - nu met Black Friday - $134
Het grootste pluspunt van de Studio versie is dat je op meerdere tracks tegelijk de "Note Editor" kunt gebruiken (display + edit tegelijk). Ik neig naar de Studio versie, maar ik ga er zo nog wel even over nadenken. Het prijsverschil is idd wel groot (nog).

Heb je al een reactie gekregen van AudioDeluxe support?

25% korting op de Fabfilter bundel.
Bij AudioDeluxe nu ook 25% korting op alle Fabfilter plug-ins. Je hoeft dus nu niet per se een bundel te kopen voor korting.
 
Duidelijk, ik had je eerst even verkeerd begrepen. Het prijsverschil tussen Studio en Editor is - nu met Black Friday - $134
Het grootste pluspunt van de Studio versie is dat je op meerdere tracks tegelijk de "Note Editor" kunt gebruiken (display + edit tegelijk). Ik neig naar de Studio versie, maar ik ga er zo nog wel even over nadenken. Het prijsverschil is idd wel groot (nog).

Heb je al een reactie gekregen van AudioDeluxe support?
Nee, maar is me toch gelukt om met een ander e-mail account en username een account aan te maken. Net dus Essential met de upgrade naar Editor aangeschaft, €151,-. Mooie prijs, dus bedankt voor de tip!:okdan:
Ik had zelf de Waves Tune plug-ins all, maar vind Melodyne op sommige vlakken toch fijner werken. En dat polyfone gebeuren is echt wel apart...
 
Net begonnen... lijkt gewoon 10% op de dingen waar ik naar keek...
Gisteren bij "Black Thursday Happy Hour" voor mij 12% (op een MFB Dominion Club).
 
Ja ni instruments is al genoemt maar de native instruments komplete 11 bundle kost 200 euro voor gebruikers van Maschine 2 en komplete selekt.

Ik wou nog eens reaktor aanschaffen, die is nu 100 euro, voor die 100 euro extra heb je er flink wat bij.
 
Is er iemand die me kan zeggen hoeveel het nu kost
om te upgraden van de gratis litlle plate naar de volledige soundtoys 5 bundle?
Reg $79-$199 Sale $39-$99
in de nieuwsbrief en dan
Reg. $499On Sale $249
op de link in de site


vind ik nogal onduidelijk.
 
Is er iemand die me kan zeggen hoeveel het nu kost
om te upgraden van de gratis litlle plate naar de volledige soundtoys 5 bundle?
Reg $79-$199 Sale $39-$99
in de nieuwsbrief en dan
Reg. $499On Sale $249
op de link in de site

vind ik nogal onduidelijk.
Upgraden van een of meerdere Soundtoys plug-ins naar het volledige Soundtoys 5 kost normaal $100-$499 - tijdens deze Black Friday sale echter: $50-$219 [En dan krijg je gratis Little Plate erbij.]

Maar ik begrijp dat jij Little Plate al (gratis) had en ik weet niet of het ook daarmee gaat werken. Even inloggen en dan weet je waarschijnlijk precies wat je moet betalen.

Maar over ca. 17 uur loopt deze actie van Soundtoys af en dan gaat de prijs van Soundtoys 5 weer (van $249) naar $499

Reg $79-$199 Sale $39-$99
Dat geldt voor een enkele plug-in!
 
Back
Top