Black Friday Deals 2016

Zijn er ook nog leuke niet-plugin sales?

Want discount op een plugin is lekker makkelijk natuurlijk, maar de out-board fan wil ook wat he ;)
 
I4 Muzique geeft 10% korting (code: blackfriday) en Keymusic heeft net aangekondigd op hun Facebook dat ze ook meedoen met Black Friday. ABTmusic geeft 15% maar dat is niet enkel voor Black Friday (voor de vernieuwing van hun website).
 
Sorry idd 40% bij D16, 50% bij Soundtoys

PSP alleen maar MixPack2 voor 49$ - who cares?

Ook 50% op een hele reeks bij Native Instruments...
 
Ik heb van u-he een persoonlijke kortingscode van 25% gekregen omdat ik er 2 plug-ins van bezit. Weet niet of die ook voor iemand anders werkt, maar iemand die van plan is iets te kopen mag me altijd pm'en.

The coupon expires November 29th, 2016 at 12:00 midday CET. Repro-1, Diva and transfer tokens are excluded from this coupon.
 
Jammer dat ze op de komplete bundles geen kortingen geven ;)

En geen korting op updates, je zou je bestaande klanten maar wat voordeel geven. Dit is iets wat me de laatste jaren flink tegenstaat van Native Instruments.
 
Waves en Native Instruments zijn gewoon te groot geworden om nog sympathiek te zijn tegenover hun klanten... Maakt niet uit hoe ze die behandelen, die blijven toch komen...

Daarom dat ik er zo weinig mogelijk bestel (maar soms kan je gewoon niet anders) en liever bij de iets kleinere bestel... Voor hun maakt iedere klant nog een verschil...
 
De rode microbrute voor 152 bij Bax als je de opisop code gebruikt....

Minder dan een tweedehandsje.
 
Ik heb van u-he een persoonlijke kortingscode van 25% gekregen omdat ik er 2 plug-ins van bezit. Weet niet of die ook voor iemand anders werkt, maar iemand die van plan is iets te kopen mag me altijd pm'en.

The coupon expires November 29th, 2016 at 12:00 midday CET. Repro-1, Diva and transfer tokens are excluded from this coupon.

Ik kom om in de U-he plugins maar ik heb geen kortingscode gehad ...

Maar goed, de enige die ik op dit moment wel zou willen is Repro-1 en die doet dus niet mee.
 
Sonarworks heeft t/m de 28e 40+5% (code: SECRETBLACKFRIDAY2016) korting op hun producten. Wellicht niet zo sexy als een nieuwe synth maar echt een bijzonder goede aankoop.
 
Even over de waves gold bundle, exact de zelfde bundle met 38 plugins is bij thomann 179 euro! Blijft deze prijs zo? of is dit ook een tijdelijke aanbieding?

Zit een beetje te twijfelen tussen wel of niet kopen, heb al een flinke zooi plugs aan geschaft en ik denk dat ik een beetje verzuip in de gold bundle, aan de andere kant, als deze prijs dus echt tijdelijk is, is dit een mooi koopje!
 
Back
Top