Black Friday Deals 2016

Was er niet een "aanbieding" van de nieuwe voor 69 ipv 99? (pre sale prijs)
Staat me iets van bij

Klopt, al komt die inclusief BTW toch nog op €77 uit. Die prijs geldt zolang het product nog in beta is (al is beta bij u-he vaak stabieler dan menige 1.0 release van sommige andere aanbieders).
 
Sylenth1 heeft 25% korting dit weekend :)

Alleen komt er wel tax bij als je als land Nederland invult...:erm:
Heeft iemand ervaring als je een ander land invult...?
 
Op de valreep toch nog een discount bij Fabfilter...
 
Op de valreep toch nog een discount bij Fabfilter...

Alleen niet ech een bruikbare als je al plug-ins van Fabfilter hebt. Alleen 25% korting op de total bundel.
 
Veel ios Apps staan op 50% Korting, Weten jullie nog TOP Apps ??

Ik zelf dacht aan AudioBus, AudioBus Remote, Audio Mux, Midi Mux, Final Touch, iElectribe
 
Even over de waves gold bundle, exact de zelfde bundle met 38 plugins is bij thomann 179 euro! Blijft deze prijs zo? of is dit ook een tijdelijke aanbieding?

Zit een beetje te twijfelen tussen wel of niet kopen, heb al een flinke zooi plugs aan geschaft en ik denk dat ik een beetje verzuip in de gold bundle, aan de andere kant, als deze prijs dus echt tijdelijk is, is dit een mooi koopje!

Is de tijdelijke prijs.


Bij Bax van 24 november t/m 3 december 2016 ook korting als je met PayPal betaalt (met code PAYPAL2016).
 
Veel ios Apps staan op 50% Korting, Weten jullie nog TOP Apps ??

Ik zelf dacht aan AudioBus, AudioBus Remote, Audio Mux, Midi Mux, Final Touch, iElectribe
Ja studiomux is een no brainer, volledige integratie van je Ipad in je daw voor weinig euro's.
Addictive synth, Nave en Sunrizer vind ik leuke synths.

Voor drums en percussie; impaktor en drumperfect vind ik goed.

Ik heb 't nog niet bekeken maar gratis van Yamaha; http://europe.yamaha.com/en/products/music-production/synthesizers/synth_40th/news/apps/
 
Laatst gewijzigd:
Nog niet voorbij zien komen:

* TAL: 30%
* Reveal Sound: 30%
* Softube: verschilt per plugin
* Sonimus: afhankelijk van aantal plugins
 
Bij sommige fabrikanten zoals de Korg en Mystery Islands is het vanaf nu korting,,,
Niet alleen vandaag, maar wel vanaf vandaag... tot begin januari
 
Back
Top