Black Friday sale deals 2017

Ja ik heb er mijn koma sequencer gescoord. Vergeet niet dat de voeding stekker 'anders' is, soms...
 
Ik heb wel het idee dat uit Engeland kopen op dit moment best voordelig kan zijn.
Nou, dán kan ik bevestigen dat dit zo is. Niet altijd, maar het is een kleine moeite om dit even te checken voordat je elders in Nederland / Europa iets (veel te duur) koopt. Het heeft denk ik met de - voor ons - gunstige koers van het Britse pond te maken. :okdan:
 
Niet echt een black friday sale maar valt toevallig gelijk. ANA 2 van Sonic Academy is beschikbaar en start met 30% korting.
 
BLACK THURSDAY: DONDERDAG 23 NOVEMBER 19:00-20:00

Om massale drukte en uitverkochte artikelen voor te zijn organiseren wij deze jaarlijkse kortingsparade één dag eerder! Pak je kans en bestel je verlanglijst op donderdag 23 november tussen 19:00 en 20:00 tijdens ons Black Thursday Happy Hour. Extreem lage prijzen, 1 uur lang, op ToneControl.nl

KORTING OP ALLES
https://www.tonecontrol.nl

Opm.: De vorige keer was de korting 12%
 
AudioDeluxe Black Friday Deal:
Celemony Melodyne 4 studio (downloadlicentie) voor $307,48

Toelichting:
Celemony Melodyne 4 studio kost normaal €635 (downloadlicentie óf software-box). Dit is het meest uitgebreide pakket.
Het is echter veel voordeliger om met Black Friday Melodyne 4 Essential (= een instap pakket) te kopen én ook de upgrade naar Melodyne 4 Studio.

Black Friday : 50% korting op Melodyne 4 Essential (van $99 voor $49)
Tijdelijk (tot 1 januari 2018 ): Upgrade naar Melodyne 4 Studio (van $599 voor $299)
Black Friday: In winkelwagen $40,52 extra korting (voor beide pakketten)
[49 + 299 - 40,52 = $307,48]

https://www.audiodeluxe.com

Opm.:
Ik wil dit pakket al een tijdje hebben, maar ik zat steeds op een dergelijke aanbieding te wachten. Ik denk dat ik nu maar toehap, tenzij iemand nog een betere deal weet.

En enige tijd geleden werd het pakket UVI Emulation II voor slechts €49 aangeboden, maar die deal zag ik helaas te laat. Mocht iemand een mooie deal voor dat pakket zien...PLEASE
 
Waves.com was al genoemd maar voor de helemaal gratis tip: zie de website, nu een VU meter pluging voor de liefhebbert
 
https://www.audiodeluxe.com

Opm.:
Ik wil dit pakket al een tijdje hebben, maar ik zat steeds op een dergelijke aanbieding te wachten. Ik denk dat ik nu maar toehap, tenzij iemand nog een betere deal weet.
Ik zat zelf te twijfelen om Essential te kopen en die te upgraden naar Editor (Studio voegt voor mij niet genoeg toe), maar het lukt me niet om een account te maken bij audiodeluxe, krijg alleen maar een error:
"Please wait 2592000 seconds and try again." Ofwel 30 dagen... =(
Zelfde op de contactpagina waar je een vraag kunt stellen. Had jij al een account?
 
Ik zat zelf te twijfelen om Essential te kopen en die te upgraden naar Editor (Studio voegt voor mij niet genoeg toe), maar het lukt me niet om een account te maken bij audiodeluxe, krijg alleen maar een error:
"Please wait 2592000 seconds and try again." Ofwel 30 dagen... =(
Zelfde op de contactpagina waar je een vraag kunt stellen. Had jij al een account?
Studio is het meest uitgebreide pakket...

Essential kopen en die upgraden naar Editor gaat je bij AudioDeluxe met Black Friday $173,48 kosten. Maar dan moet je natuurlijk wel eerst een account kunnen aanmaken. Wat vreemd dat je een error krijgt. Ik had al een account. Bij mij werkt de website nu goed.
 
Studio is het meest uitgebreide pakket...

Essential kopen en die upgraden naar Editor gaat je bij AudioDeluxe met Black Friday $173,48 kosten.
Ja, maar Studio heeft alleen maar een paar opties meer en die heb ik niet echt nodig, dat bedoelde ik te zeggen. Dus dan vind ik het prijsverschil wat te groot. Editor is voor mij voldoende. Hopelijk krijg ik snel reactie van support van Audiodeluxe...
 
Back
Top