Black Friday Deals 2016

Bij Thomann is de iLok2 nog te koop (voor 35€), maar het is inmiddels iLok3 geworden (en die kost bij Thomann 49€). De iLok2 zie je op eBay wel goedkoper. En idd soms gratis ;)

Kick 2 is er nu ook - met 40% korting - in een bundle met presets van Nicky Romero. Inclusief een 'skin' die daar speciaal voor ontworpen is.
https://www.sonicacademy.com/products/kick-2-presets-nicky-romero-edition
 
die schelmen van i4 geven nog steeds 10%
"bijt op mijn tanden om geen minimoog te kopen"
 
UVI 30% korting op alles, inclusief Falcon. Deze laatste is zeker wel de moeite als je van hele ingewikkelde diepe 'powersynths' houdt.
 
De Falcon heeft klankmatig ook veel te bieden! Met $244.00 (Black Friday Deal) is de Falcon nog steeds niet goedkoop, maar voor wat je er voor krijgt is dit denk ik niet onredelijk.

40% korting (kortingscode: MPLGBLACK) op Perception (MeterPlugs)
http://www.meterplugs.com/perception

Perception is een nuttige aanvulling op Magic AB (van Sample Magic)

Magic AB met 40% korting
https://www.samplemagic.com/details/184/magic-ab
 
Lol Ni geeft ook 50% korting op hun traktorpakket...
Maar die kun je dan niet met timecode gebruiken..
Sneaky bastards!
 
Waves gold bundel, alleen vandaag met je persoonlijke gift code 169 dollar!, De deals zijn om 9:00 nl tijd afgelopen.
 
Verdorie problemen met ideal of PayPal, al 2 keer het geld gestort naar PayPal. Geld wel verdwenen van mijn bank (2 keer) maar niks op PayPal.

Over 1 uur en 20 minuten loopt de deal af bij waves, lekker weer!

Heb PayPal al gebeld maar die zegt dat het aan ideal ligt.
 
Verdorie problemen met ideal of PayPal, al 2 keer het geld gestort naar PayPal. Geld wel verdwenen van mijn bank (2 keer) maar niks op PayPal.

Over 1 uur en 20 minuten loopt de deal af bij waves, lekker weer!

Heb PayPal al gebeld maar die zegt dat het aan ideal ligt.


Probeer eens bij plugindiscounts.com
Waves Gold met de CM30 kortingscode voor 125 USD :okdan:
 
Zo dat is wel heel goedkoop en verleidelijk! Maar het ging me niet om de waves gold bundel, had de gold bundel eens doorgespit en eigenlijk zit er weinig tussen wat ik nog niet van anderen heb en nodig heb.

Het ging me om de trans x transient shaper van 99 voor 39 dollar met nog eens 30 dollar korting voor 9 dollar dus. Heb hem inmiddels na veel gebel en geouwehoer. Lekkere plugin, 909 snare on steroids!
 
Zo dat is wel heel goedkoop en verleidelijk! Maar het ging me niet om de waves gold bundel, had de gold bundel eens doorgespit en eigenlijk zit er weinig tussen wat ik nog niet van anderen heb en nodig heb.

Het ging me om de trans x transient shaper van 99 voor 39 dollar met nog eens 30 dollar korting voor 9 dollar dus. Heb hem inmiddels na veel gebel en geouwehoer. Lekkere plugin, 909 snare on steroids!

Haha idem. Vind de Gold bundle zelf niet zo speciaal, veel plug-ins zijn qua sound wat voorbijgestreefd (of ik zou ze nooit gebruiken).
Heb enkel de Trans X en H-Delay los gekocht.

Sale is trouwens extended voor de mensen die te laat waren.
 
De $ 30,- actie van Waves geldt ook nu nog. Ik heb er niet gebruik van gemaakt. Ik ben geen enthousiast gebruiker van hun plug-ins. Ik heb er twee, en dat zullen er denk ik niet gauw meer worden.

Exhale van Output had ik graag met korting willen kopen, maar daar heb ik helaas geen kortingsactie van gezien.
 
Back
Top