Black Friday / Cyber Monday 2014

Nee de prijs is 999,- incl btw, tot dat je naar checkout gaat, dan springt de prijs naar 1179.-

Snap er niks van, maar ik denk dat ik toch voor een keys uitvoering zal gaan, dus ik laat het er maar bij.

Thanks voor het meedenken!
 
Ik ben er uit en reeds beyond that.

Zojuist een analog 4 keys besteld via bax die de prijzen reeds al had aangepast naar het niveau van music store.
En met een kortingsbon die ik van Conso kreeg nog 5% extra korting daarop. :D

Helemaal te gek, ik zou nu naar Bax kunnen rijden om de synth op te halen, ik woon er vlak bij, maar ik ga lekker maandag op mijn gemakje. :halleluja
 
ABT Music geeft 20% korting tot 2 december als je de kortingscode "vip2014" invult als promotiecode. Dus Elektron Analog 4: 1130 euro - 20% korting = 904 euro, Novation Bass Station II: 440 euro - 20% korting = 352 euro, enz. Vette prijsjes! http://abtmusic.eu/synth-keys
 
wel leuk van die winkels, dat ze je een beetje teasen door je er 1 of 2 keer per jaar aan te herinneren dat je de rest van het jaar te veel betaalt.
 
"Geduld is een schone deugd." Ik wacht altijd af tot de Dolle Actiedagen bij Key, actiekortingen bij Bax, enz. Als je het niet dringend nodig hebt kan je altijd mooie deals doen :okdan:
 
Toch gaat het niet helemaal lekker bij abtmusic..

Als ik de prijs laat berekenen met de kortingcode komt er een mooi laag prijsje uit, ga je echter door naar checkout,
dan volgt een berekening die niet kan begrijpen en die bijna 2x zo hoog uit valt.. Rare toestand.. is die site wel okay?

attachment.php
 

Attachments

  • vip2014-1024x1159.jpg
    vip2014-1024x1159.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 146
Dat is raar, ik zou het gewoon eens opnieuw proberen. Ik heb daarnet een bestelling geplaatst en alles verliep vlotjes.
 
Haha.. Die grappen heb ik dus weer.. Gisteren bij Music Store, nu hier weer.
Zou zo nog een non- keys er bij bestellen als die prijs echt op 904,- incl btw uitkomt.
Beter nog zou een rytm zijn voor dat geld.. 8~

-edit-

Okay.. Heb ff de code opnieuw toegepast in het checkout scherm, toen was ie wel ineens 904,-

Is het een betrouwbare site? Ik had er nog nooit vaan gehoord..?
 
Als het niet lukt zou ik gewoon even mailen met ABTmusic. Bij mij is het wel gelukt, bij jou is het precies meer black magic dan black Friday...
 
Haha, ja zulke dagen heb ik soms.. :D

Het is in ieder geval gelukt door de code nog een keer in te voeren, ik ben nu voor me zelf aan t bedenken of ik het moet doen om de lage prijs alleen, heb net een analog keys besteld, maar dit is wel erg interessant qua prijs en 8 stemmen van dit type synth zou ik niet erg vinden..

Mrja.. Misschien een beetje overkill op een bepaalde manier. Pfff.. Moeilijk..
 
Nee de prijs is 999,- incl btw, tot dat je naar checkout gaat, dan springt de prijs naar 1179.-

Snap er niks van, maar ik denk dat ik toch voor een keys uitvoering zal gaan, dus ik laat het er maar bij.

Thanks voor het meedenken!


Onder andere BTW verschil (verzendkosten zijn hoger)? Duitsland 19% en Nederland 21%. Als je links boven op de site van land veranderd, cursor boven de vlag, veranderd de prijs ook. Lang leven één Europa :stupid
 
Zojuist ook een DSI Pro 2 besteld via ABTmusic.. die korting is zo hoog, het scheelt 350 euro met de normale prijs, dat is de moeite!

Denk dat ik met een DSI Pro 2 en een Elektron Keys aardig analoog voorzien ben nu.. wow.. :D
 
Back
Top